// شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳

تماشا کنید: تاریخ انتشار نسخه موبایل بازی Heroes of Normandie اعلام شد

بازی تخته‌ای  Heroes of Normandie، محصول استودیو Cat Rabbit، که پیش‌تر برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود، در تاریخ ۷ مرداد ماه در اپ استور نیز برای سیستم عامل iOS منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

پس از انتشار بازی Heroes of Normandie برای رایانه‌های شخصی که در ابتدا بصورت یک بازی تخته‌ای منتشر شده بود، حال اعلام شده که تاریخ انتشار نسخه‌ی موبایلی آن در ۷ مرداد ماه (۲۸ ماه جولای) خواهد بود و این بازی در این تاریخ به فروشگاه اپل یعنی App Store اضافه خواهد شد. ممکن است با تماشای تریلر این بازی که در میانه‌ی مطلب قرار دارد، حس نبردهای واقع‌گرایانه‌ی جنگ جهانی دوم به شما منتقل نشود، اما به واسطه‌ی سبک جذابی که این بازی دارد، تجربه‌ی آن خالی از لطف نخواهد بود. این بازی دربرگیرنده‌ی چندین کمپین متنوع، سبک پُر زد و خورد Skirmish و همچنین بخش چندنفره خواهد بود.

  | 

این مراحل شامل سه بخش مجزا هستند و بازیکن می‌تواند در قالب سه ارتش (کشور) متفاوت و با بهره‌گیری از نیروها، سلاح‌ها و امکانات متنوعی که در بازی تعبیه شده، از اجرای آن لذت ببرد. به تازگی نیز این بازی یک بروزرسانی بزرگ دریافت کرد که با اضافه شدن کارت‌های بازی و اصطلاحا عمیق‌تر شدن بازی، به گفته‌ی سازنده‌ی آن موجب بهبود گیم‌پلی بازی شده است.

منبع: TouchArcade


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده