نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تماشا کنید: تبلیغ جدید نینتندو برای کنسول NES Classic Edition

هفته گذشته بود که کمپانی ژاپنی نینتندو در یک اقدام غیر منتظره، از کنسول NES Classic Edition که یک نسخه کوچک از کنسول کلاسیک NES است، رونمایی کرد. حال این کمپانی ژاپنی، تبلیغی برای این کنسول جالب منتشر کرده است. با زومجی و تماشای این تبلیغ همراه باشید.

در حالیکه همه منتظر این هستند تا Nintendo از کنسول جدید خود که در حال حاضر با نام نینتندو NX شناخته می‌شود، رونمایی کند، این کمپانی ژاپنی هفته گذشته در یک اقدام جالب، یک کنسول جدید معرفی کرد. این کنسول ۶۰ دلاری، نسخه کوچک شده کنسول دوران‌ساز نینتندو یعنی NES است و با نام NES Classic Edition شناخته می‌شود. علاوه بر خود کنسول، ۳۰ بازی کلاسیک نینتندو نیز برروی این دستگاه قرار گرفته است و شما می‌توانید از طریق کابل HDMI آن را به تلویزیون خود وصل کنید.

روز گذشته، این کمپانی ژاپنی، اولین تبلیغ NES Classic Edition را منتشر کرد که با الهام از تبلیغات تلویزیونی دهه ۸۰ میلادی ساخته شده است و در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

| |

کنسول Mini NES قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۱۶ (۲۱ آبان ۹۵) به بازار عرضه شود و بازی‌های کلاسیکی مانند Super Mario Bros، The Legend of Zeld، Donkey Kong، Pac-Man و Metroid از جمله بازی‌هایی هستند که برروی این کنسول وجود دارند.

این کنسول به همراه با یک کنترلر عرضه می‌شود که دقیقا مانند کنترلرهای کلاسیک NES است. همچنین اگر شما هنوز کنترلرهای قدیمی خود را داشته باشید، می‌توانید آنها را به Mini NES نیز وصل کنید.

در زمان معرفی Mini NES، نینتندو اعلام کرده بود که این کنسول جدید در آینده بازی دیگری دریافت نخواهد کرد و شما نمی‌توانید آن را به اینترنت متصل کنید و همچنین شما نمی‌توانید کارتریج‌های قدیمی خود را با استفاده از این دستگاه بازی کنید.

نظر شما درباره این کنسول چیست؟ آیا شما از کسانی هستید که آن را تهیه خواهید کرد؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده