// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

بازی انحصاری اسکوئر انیکس برای اپل واچ معرفی شد

اسکوئتر انیکس جدیدترین بازی نقش آفرینی خود را به صورت انحصاری برای ساعت هوشمند اپل معرفی کرد. این بازی برای عرضه در تابستان درنظر گفته شده است. با زومجی همراه باشید.

طی یک خبر اسکوئر انیکس، سازنده سری بازی Final Fantasy، جدیدترین بازی نقش آفرینی خود را معرفی کرد. بدور از انتظار همگان این بازی به صورت انحصاری برای ساعت هوشمند اپل عرضه خواهد شد. اسم این بازی Cosmos Rings است.

بنظر می‌رسد این بازی از گرافیک زیبا و به صورت نقطه‌ای شکل (Dot-art Style) در حال توسعه بوده و تابستان امسال عرضه خواهد شد. گرافیک این بازی قطعا یادآور خاطرات بازی‌های قدیمی بوده و حس نوستالوژیکی را به مخاطب القا خواهد کرد.

تاکهیرو آندو، یکی از توسعه دهنده‌های بازی موبایل Chaos Rings، جزء عوامل ساخت این بازی است. همچنین یکی دیگر از توسعه‌دهندهای این بازی در بخش طراحی هنری، یوسوکه ناورا است که در گذشته در طراحی هنری اکثر نسخه‌های Final Fantasy از جمله Final Fantasy XV شرکت داشته است.

داستان بازی در بازی‌های زمانی مختلفی جایی که احساسات بشریت در حال چرخش و عوض شدن است رخ می‌دهد. طی متوقف شدن زمان، بار دیگر به حرکت درآمده و شما موظف هستید الهه زمان را برگردانید. طی این ماجراجویی با احساسات مختلفی از مردم طی این بازه‌های زمانی مواجه می‌شوید.

همچنین بازی Cosmos Rings  از طریق نوتیفیکیشن شما را از تعداد قدم‌هایی که در طول روز بر‌میدارید مطلع می‌سازد که بنا به گفته Square Enix، این کار فقط بر روی اپل واچ امکان پذیر است.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده