// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

احتمالا هفته آینده شاهد خبر بزرگی پیرامون بازی Hearthstone خواهیم بود

با توجه به یک دعوتنامه‌ی ارسال شده، ظاهرا کمپانی بلیزارد خود را برای انجام رونمایی بزرگی در رابطه با Hearthstone: Heroes of Warcraft با عنوان «رویدادی که یک بار در زندگی رخ می‌دهد»‌ آماده می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بلیزارد با ارسال یک دعوت‌نامه از استریم آنلاین رویدادی در صفحه توئیچ بازی Hearthstone خبر داده است. تماشاگران در این رویداد به تماشای استریم از طریق کانال رسمی توئیچ Hearthstone در تاریخ جمعه ۲۹ جولای (۸ مرداد) ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت ایران (۲۸ جولای ساعت ۱۱ به وقت ایالات متحده) دعوت شده‌اند.

در بخشی از دعوت‌نامه ارسال شده به گیم‌اسپات آمده‌ است:

مفتخر می‌شویم اگر به رویدادی سراسر جادو و جشن که یک بار در طول عمر رخ می‌‌دهد، بپیوندید. ما همچنین چیزی بسیار ویژه را برای ارائه داریم.

بینندگان می‌توانند انتظار یک «ماجراجویی فراموش‌ نشدنی» را از رویداد بلیزارد داشته باشند که می‌توان نشانه‌هایی از وجود اخباری پیرامون تنظیمات تک‌نفره بعدی Hearthstone را مشاهده کرد.

hearthstone

Whispers of the Old Gods، آخرین بسته گسترش‌دهنده‌ی Hearthstone بود که در اوایل امسال برای این بازی کارتی محبوب منتشر شد. در دعوت‌نامه ارسال شده شاهد امضایی با عنوان «با احترام، یک دوست قدیمی» هستیم که هرچند منظور امضا دقیقا مشخص نیست؛ با این حال، جالب به نظر می‌رسد.

در اردیبهشت‌ امسال، بلیزارد از ثبت ۵۰ میلیون بازیکن در Hearthstone خبر داد. هرچند این بازی رایگان موفقیت چشمگیری را تجربه نکرده با این حال، بلیزارد تاکنون جزئیاتی را از میزان درآمد حاصل شده از طریق خرید‌های مختلف درون برنامه‌ای منتشر نکرده است. با انتشار اخبار جدید در رابطه با رویداد پیشِروی بلیزارد، ما آن را در زومجی با شما به اشتراک می‌گذاریم.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید. شما چه انتظاری از رویداد بلیزارد دارید؟

hearthstone blizzard invitation دعوتنامه بلیزارد

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده