نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

تماشا کنید: سازندگان Godzilla Resurgence دومین تریلر این فیلم را منتشر کردند

کمپانی توهو (Toho)، سازنده و ناشر سری فیلم‌های گودزیلا، دومین تریلر رسمی فیلم ژاپنی گودزیلا: تجدید حیات (Godzilla Resurgence) را منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید همراه زومجی این ویدیو را تماشا کنید.

درحالی‌ که نزدیک به یک هفته تا آغاز اکران Godzilla Resurgence باقی مانده، کمپانی توهو تریلر دیگری از این فیلم را منتشر کرده است. این تریلر یک و نیم دقیقه‌ای تکاپوی مقامات دولتی، نظامیان و دیگر شخصیت‌های فیلم را برای متوقف کردن گودزیلا به تصویر می‌کشد و چندین درگیری پر از انفجار را در خود جای داده است. در این میان، موسیقی سنگین و غمگینی ما را همراهی می‌کند و در ثانیه‌های پایانی هم نعره‌ی آشنا و گوش‌خراش هیولای ژاپنی را می‌شنویم.

 

  | 

فیلم «گودزیلا: تجدید حیات» حمله‌ی خیالی گودزیلای افسانه‌ای به شهر توکیو را روایت می‌کند که نشانه‌های آن در آغاز با حوادث طبیعی اشتباه گرفته می‌شود. بسیاری بر این باورند که بخش‌هایی از این اثر به فاجعه‌ی اتمی فوکوشیما دایچی اشاره دارد؛ فاجعه‌ای که پس از زلزله و سونامی سال ۲۰۱۱ ژاپن به وقوع پیوست و به نشت مواد رادیواکتیو منجر شد. البته سازندگان فیلم رسما این دیدگاه را تأیید یا رد نکرده‌اند.

فیلم گودزیلا: تجدید حیات به کارگردانی هیدآکی آنو (Hideaki Anno) ساخته شده و اکران آن از ۲۹ جولای (جمعه ۸ مرداد) در ژاپن آغاز خواهد شد.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده