نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۲

یک اسکی‌باز حرفه‌ای در حین فیلمبرداری برای بازی Steep جان خود را از دست داد

ماتیلدا راپاپورت، یک اسکی‌باز حرفه‌ای که تخصصش اکستریم اسپورتس بود، در حین فیلم‌‌برداری برای تبلیغ Steep، بازی جدید یوبیسافت، گرفتار بهمن شد و جان خود را از دست داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Steep در جریان کنفرانس E3 2016 توسط کمپانی فرانسوی Ubisoft معرفی شد. این بازی که ورزش‌هایی مانند اسکی و اسنوبورد را دستمایه ساختش قرار داده، یک بازی چند نفره آنلاین است و هنوز مشخص نیست که چه زمانی عرضه می‌شود.

هفته گذشته یک اتفاق بسیار ناگوار برای عوامل ساخت بازی رخ داد زیرا Matilda Rapaport، یک اسکی‌باز حرفه‌ای که در حال فیلم‌برداری برای یک تبلیغ برای بازی جدید یوبیسافت بود، در بهمن گیر کرد و جان خود را از دست داد. بنا به گزارش گاردین، این بهمن در نزدیکی شهر فارلونس در کوهستان آندس در کشور شیلی رخ داد. پس از این حادثه، وی به سرعت به بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه به دلیل نرسیدن اکسیژن به مغز و آسیب مغزی جان خود را از دست داد. رد بول، اسپانسر راپاپورت با انتشار یک بیانیه درباره این اتفاق گفت:

ماتیلدا یک ورزشکار فوق‌العاده بود. او برای اینکه به هدف خود برسد و علاقه‌اش را دنبال کند، دنیا را سفر کرده بود و بسیاری از نقاط دنیا را مزین به لبخند زیبایش کرده بود.

پنج روز پیش بود که راپاپورت در حساب رسمی اینستاگرم خود یک ویدیو با هشتگ STEEPgame به اشتراک گذاشته بود.

یوبیسافت نیز با انتشار یک بیانیه، این واقعه ناگوار را تسلیت گفت:

ما از صمیم قلب به دلیل مرگ نابهنگام ماتیلدا ناراحت هستیم. او یک ورزشکار و اسکی‌باز فوق‌العاده سوئدی بود. در هنگام فیلمبرداری یک ویدیو تبلیغاتی برای بازی در تاریخ پنج‌شنبه ۱۴ جولای (۲۴ تیر)، ماتیلدا زیر بهمن گیر کرد و علی‌رغم تلاش پزشکان در چند روز گذشته، امکان نجات دادن جان وی وجود نداشت.

شور و اشتیاق ماتیلدا برای به اشتراک گذاشتن ورزشی که عاشق آن بود با دنیا، برای ما و برای دیگر ورزشکاران یک منبع الهام است. این واقعه ناگوار به شدت ما را تحت تاثیر قرار داد. قلب و دعای ما با همسر و خانواده‌اش خواهد بود.

این اولین تجربه راپاپورت در گیر افتادن در بهمن نبود. در سال ۲۰۱۴ وی در آلاسکا زیر بهمن گیر کرد اما جان سالم به در برد. راپاپورت پیش از این در چند فیلم ورزشی نیز حضور داشت. فیلم‌های Shades of Winter و Pure از جمله فیلم‌هایی بود که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته بود. فیلم Between از وی نیز در نوبت اکران است.

ما نیز از طرف زومجی این واقعه ناگوار را به خانواده و بازماندگان وی تسلیت می‌گوییم.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده