نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

اولین تصاویر رسمی فیلم The Dark Tower منتشر شدند

حال که اقتباس سینمایی کتاب «برج تاریک» (The Dark Tower) در حال ساخت است، به تازگی تصاویر رسمی جدیدی از این فیلم در وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی منتشر شدند که ادریس البا و متیو مک کانهی را نشان می‌دهند. با زومجی همراه باشید.

به تازگی تصاویر جدیدی از فیلم سینمایی «برج تاریک» منتشر شده که در آن می‌توان ادریس البا را در نقش «تفنگ دار» و متیو مک کانهی را در نقش «مرد سیاه پوش» مشاهده کنید. کارگردان این فیلم نیکولای آرسل است که سابقه ساخت فیلم نامزد اسکار «یک رابطه سلطنتی» (A Royal Affair) را در کارنامه دارد.

the dark tower

the dark towerالبا در مصاحبه‌ای با اینترتینمنت ویکلی در رابطه با بازی در نقش این شخصیت محبوب گفت:

از بازی در نقش این شخصیت خیلی هیجان زده شدم، دوست دارم مقداری عمق به این شخصیت اضافه کنم تا یک شخصیت واقعی را به نمایش بگذارم. چیزی که خیلی خوب است، این است که کارگردان هم با این مسئله موافق است. در نتیجه ما برداشت‌های مختلفی می‌گیریم و برداشت‌های ما خیلی عمیق هستند، جوری که به نظر می‌رسد در حال ساخت یک فیلم مستقل هستیم. «تفنگ دار» شخصیت نمادینی است و من دوست دارم وی را درست به نمایش بگذارم.

سری رمان‌های «برج تاریک» هشت شماره هستند که از سال ۱۹۸۲ تا ۲۰۱۲ منتشر شدند. این کتاب‌ها تلفیق جالبی از ژانر وسترن با ترسناک، عملی تخیلی و فانتزی است.

چندی پیش نویسنده کتاب گفت که شروع فیلم مانند کتاب‌ها خواهد بود اما برخی موارد در فیلم تغییر خواهند کرد. وی در این رابطه به اینترتینمنت ویکلی گفت:

فکر می‌کنم فیلم از همان جایی شروع خواهد شد که کتاب‌ها شروع می‌شوند. همان جایی که مرد سیاهپوش در حال فرار در کویر است و هفت تیر کش هم در تعقیب او است. فکر می‌کنم چنین شروعی برای فیلم عالی باشد. من روی این مسئله تاکید فراوان کردم و فکر کنم سازندگان هم با این کار موافق باشند.

با این حال، کینگ توضیح داد که پس از آن فیلم راه خود را از کتاب‌ها جدا خواهد کرد. وی در این رابطه گفت:

فیلم به جای اینکه از آغاز داستان شروع شود، از وسط داستان شروع می‌شود و این ممکن است برخی هواداران را ناراحت کند. اما چیزی که ساخته‌ایم آن‌ها را راضی خواهد کرد.

«برج تاریک» در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۷ (۵ اسفند ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

منبع:‌ Gamespot


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده