// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

تاریخ عرضه نسخه بلوری فیلم سینمایی X-Men: Apocalypse اعلام شد

بر طبق اعلام شاخه سرگرمی‌های خانگی کمپانی فاکس قرن بیستم، نسخه بلوری فیلم سینمایی «مردان ایکس: آخرالزمان» (X-Men: Apocalypse) با ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد سه ماه دیگر عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

فیلم سینمایی X-Men: Apocalypse به عنوان نهمین فیلم مجموعه «مردان ایکس» و دنباله‌ای بر X-Men: Days of Future Past سه ماه پیش در سینماهای سراسر جهان اکران شد. این فیلم که تلاش‌های گروه «مردان ایکس» برای مقابله با «ان صباح نور» و جلوگیری از نابودی تمدن مدرن را به نمایش می‌گذارد، نمرات متوسطی از منتقدین دریافت کرده و توانست به میزان سه برابر بودجه صرف شده‌اش فروش داشته باشد (بودجه:۱۷۸ میلیون دلار، فروش:۵۳۳٫۳ میلیون دلار). حال بر طبق اعلام شاخه سرگرمی‌های خانگی کمپانی فاکس قرن بیستم، نسخه بلوری فیلم سینمایی X-Men: Apocalypse با ویژگی‌های منحصربه‌فرد متعدد در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) عرضه خواهد شد.

علاوه بر نسخه بلوری، نسخه‌های دی‌وی‌دی و 4K Ultra HD فیلم سینمایی X-Men: Apocalypse نیز همزمان با این نسخه عرضه خواهند شد. همچنین نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) در دسترس عموم قرار می‌گیرد. نسخه‌های بلوری فیلم‌های مختلف همواره به ارائه محتواهایی مشهور هستند که در اکران‌های عمومی به نمایش گذاشته نمی‌شوند. به عنوان مثال می‌توان از نسخه بلوری فیلم سینمایی Batman V Superman نام برد که با اضافه کردن ۳۰ دقیقه محتوای اضافه و حذف شده، مدت آن را به ۳ ساعت افزایش داده است. نسخه بلوری X-Men: Apocalypse نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این نسخه محتواهایی از جمله صحنه‌های حذف شده و تفسیر برایان سینگر کارگردان و سایمون کینبرگ، نویسنده وجود دارد. اما شاید هیجان‌انگیزترین آیتم نسخه بلوری فیلم «مردان ایکس: آخرالزمان»، پشت صحنه‌های این فیلم است که در قالب آن می‌توان نحوه ساخت صحنه‌هایی از جمله نجات افراد مختلف از انفجار X-Mansion توسط شخصیت «Quicksliver« را مشاهده کرد.محتویات نسخه بلوری فیلم سینمایی X-Men: Apocalypse به شرح زیر است:

  • صحنه‌های حذف شده و اضافه به همراه مقدمه‌های اختیاری برایان سینگر
  • Gag Reel  (ویدیوهایی شامل اشتباهات و خطاهای بازیگران در حین فیلم‌برداری)
  • ویدیو جشن پایان فیلم‌برداری
  • تفسیر صوتی برایان سینگر و سایمون کینبرگ
  • پشت صحنه‌ها
  • گالری تصاویر

فیلم سینمایی X-Men: Apocalypse، محصول مشترک کمپانی فاکس قرن بیستم و مارول اینترتینمنت، در تاریخ ۹ می (۲۰ اردیبهشت) در سینماهای لندن، ۱۸ می (۲۹ اردیبهشت) در سینماهای ۷۶ کشور مختلف و پس از ۹ روز در سینماهای ایالات متحده اکران شد. برایان سینگر در ساخت این فیلم از قلم سایمون کینبرگ و استعداد بازیگری جیمز مک‌آووی (پروفسور ایکس)، مایکل فاسبندر (مگنیتو)، جنیفر لاورنس (میستیک) و اسکار آیزاک (اپوکالیپس) بهره برده است.

منبع: Screen Rant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده