نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۸

بازی Pokemon GO موجب تصادف با اتومبیل پارک شده پلیس شد!

مردی به‌دلیل بازی کردن Pokemon GO حین رانندگی، با اتومبیل پلیس بالتیمور که در حاشیه‌ی خیابان پارک شده بود، تصادف کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

این روزها بازی موبایل Pokemon GO بخشی از اخبار حوادث را به خودش اختصاص داده است. در یکی از تازه‌ترین این حوادث که در ساعات آغازین روز ۱۸ جولای (۲۸ تیر) در کشور آمریکا به وقوع پیوست، مرد جوانی که در پشت فرمان هم از این بازی دست نکشیده بود با اتومبیل پارک‌شده‌ی پلیس تصادف کرد. وی پس از آنکه از اتومبیل‌اش خارج شد با اشاره به بازی پوکمون گو، گفت: «این بلایی است که به‌خاطر این بازی احمقانه به سرم آمده است». پس از بروز این اتفاق، دپارتمان پلیس شهر بالتیمور، واقع در ایالت مریلند، ویدیوی آن را در توییتر منتشر کرد و با خاطرنشان کردن اینکه «Pokemon GO فقط سرگرمی و تفریح نیست» از مخاطبان‌اش خواست که در حین بازی کردن، جانب احتیاط را رعایت کنند. تصادف فوق خوشبختانه مجروحی نداشت.

تصادف اتومبیل با درخت در شهر نیویورک، سقوط دو تن از طرفداران پوکمون به ته دره در ایالت سن‌دیگو و تیراندازی اشتباهی به بازیکنان در فلوریدا، تعدادی از حاشیه‌های بازی پرطرفدار پوکمون گو در روزهای گذشته بوده‌اند. باید دید که آیا استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs)، سازنده‌ی بازی، علاوه بر عرضه کردن گجت پوشیدنی Pokemon Go Plus برنامه‌های دیگری هم برای پوکمون گو دارد تا امنیت بیشتری را برای بازیکنان بعضا بی‌پروا و از همه جا بی‌خبر آن فراهم کند یا خیر.

منابع: GameSpot / Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده