نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

قسمت چهارم بازی Kentucky Route Zero منتشر شد

بازی ماجراجویی Kentucky Route Zero، یکی از بازی‌های مستقل فوق‌العاده موفق چند سال اخیر بود که تا پیش از این سه قسمت از آن منتشر شده بود. حال پس از دو سال فاصله، دیروز قسمت چهارم این بازی نیز عرضه شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی ماجراجویی Kentucky Route Zero، یکی از عجیب‌ترین و در عین حال بهترین بازی‌های ماجراجویی چند سال اخیر بود. تا به حال ۳ قسمت یا Act از این بازی منتشر شده بود که دو تای اول در سال ۲۰۱۳ و قسمت سوم در سال ۲۰۱۴ در دست علاقمندان قرار گرفت و هر سه قسمت توانست با استقبال بسیار خوب منتقدین و گیمرها مواجه شود. طرفداران بازی اما مجبور شدند دو سال تا تجربه قسمت چهارم بازی صبر کنند. شب گذشته، در یک اقدام غیر منتظره، قسمت چهارم بازی منتشر شد.

بازی Kentucky Route Zero یک بازی ماجراجویی بسیار دلنشین است که داستانش در یک اتوبان در کنتاکی رخ می‌دهد. بازی KRZ دارای شخصیت‌های فوق‌العاده جالبی است که اگر تا به حال آن را تجربه نکرده‌اید، الان بهترین زمان برای تجربه این بازی عجیب است زیرا در حال حاضر بازی با تخفیف برروی فروشگاه استیم و دیگر فروشگاه‌های معتبر بازی‌های دیجیتالی قرار گرفته است. شما هم‌اکنون می‌توانید با پرداخت ۹/۴۹ پوند، ۱۱/۴۹ یورو یا ۱۲/۴۹ دلار بازی را از آن خود بکنید.

Kentucky Route Zero برای پلتفرم‌های ویندوز، مک و لینوکس منتشر شده است.

منبع: Rock Paper Shotgun


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده