نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

تماشا کنید: اولین تریلر گیم پلی بازی Batman: The Telltale Series

تا به حال اطلاعات بسیار زیادی از بازی Batman: The Telltale Series منتشر شده است اما از گیم‌پلی بازی، هیچ ویدیویی منتشر نشده بود تا اینکه دیروز، همزمان با اعلام تاریخ انتشار قسمت اول بازی، اولین ویدیو از گیم‌پلی  آن نیز منتشر شد. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

نمایشگاه E3 سال گذشته، جایی بود که استودیو تل‌تیل گیمز از یک بازی بر مبنای ابرقهرمان دی‌سی یعنی بتمن رونمایی کرد. این بازی Batman: The Telltale Series نام دارد و در آن شما هم کنترل بروس وین و هم بتمن را در اختیار دارید. شب گذشته، اولین تریلر از گیم‌پلی بازی منتشر شد که برای اولین بار توانستیم این بازی را مشاهده کنیم. بسیاری از شخصیت‌های معروف و محبوب دنیای مرد خفاشی مانند آلفرد پنی‌ورث، هاروی دنت، ویکی ویل، جیم گوردون، کارمین فالکون و حتی کت‌وومن در این تریلر دیده می‌شوند.

علاوه بر انتشار این تریلر، Telltale Games اعلام کرد که قسمت اول این بازی ۵ قسمتی، در تاریخ ۲ آگوست (۱۲ مرداد) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و دستگاه‌های موبایل مبتنی بر iOS و اندروید منتشر خواهد شد.

تل‌تیل گیمز برنامه دارد که تمام قسمت‌های بازی را در سال جاری میلادی عرضه کند اما چندی پیش اعلام کرده بودند که آنها حاضر نیستند کیفیت بازی را فدای انتشار سریع قسمت‌های بعدی بکنند و اگر در پروسه ساخت بازی با مشکل کیفیت مواجه شوند، انتشار قسمت‌های بعدی را به تعویق خواهند انداخت.

علاوه بر نسخه دیجیتالی، تل‌تیل قصد دارد که یک نسخه فیزکی از بازی را نیز برای طرفداران عرضه کند. نکته جالب درباره نسخه فیزیکی بازی این است که تل‌تیل قصد ندارد که پس از اتمام انتشار تمام قسمت‌های بازی نسخه فیزیکی را عرضه کند و شهریور ماه شاهد انتشار این نسخه از بازی هستیم. در این نسخه فیزیکی، فقط قسمت اول وجود دارد و گیمرها باید قسمت‌های بعدی بازی را به صورت دیجیتالی دانلود کنند.

| |

در انتها می‌توانید اسکرین‌شات‌هایی از بازی را نیز مشاهده کنید:

Batman The Telltale Series

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده