نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

مسئول اجرایی با سابقه ایکس باکس، مایکروسافت را به مقصد Hulu ترک کرد

یکی دیگر از مسئولین با سابقه‌ی بخش ایکس‌باکس، مایکروسافت (Microsoft) را به مقصد هولو (Hulu) ترک کرد. ریچارد اروینگ، پیش از این روی سیستم عامل ایکس‌باکس وان، داشبورد ایکس‌باکس 360، هولولنز(Hololens) و کینکت (Kinect) کار کرده بود. با زومجی همراه باشید.

ریچارد اروینگ، یکی از کارکنان با سابقه‌ی مایکروسافت که به مدت ۱۸ سال در آنجا مشغول به کار بوده و در پیاده سازی داشبورد جدید ایکس‌باکس وان نیز مشارکت داشته، این شرکت را به منظور پیوستن به هولو ترک کرد. به گفته‌ی وب سایت ورایتی (Variety)، ایروینگ «سیاست بلند مدت محصولات» هولو را هدایت خواهد کرد. او پیش از عرضه‌ی «بسته‌ی محدود» تلویزیونی پولی (Pay-TV) هولو که برای عرضه در سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است به آنها خواهد پیوست.

عنوان رسمی ایروینگ در هولو معاون ارشد مدیر محصولات خواهد بود. او به بن اسمیت، معاون ارشد هولو و مدیر سابق ایکس‌باکس که پاییز گذشته به هولو پیوست، گزارش خواهد داد. به گفته‌ی ورایتی:

ایروینگ مدیریت سیاست‌ گذاری‌های بلند مدت محصولات هولو را به عهده خواهد گرفت، از جمله ایجاد اهداف برای تیم محصولات، ایجاد هماهنگی در تلاش‌های متقابل تیم‌ها و تقویت رشد و نوآوری در تمام زمینه‌های مدیریتی محصولات (برای سرویس «ویدئو بر اساس تقاضا» (Video-On-Demand) هولو و  پیشنهادهای مربوط به پخش زنده).

hulu

سرویس «بسته‌ی محدود» اشتراک تلویزیونی هولو، که به طور رسمی در ماه می معرفی شد، در آینده برخی از نمایش‌های زنده‌ی کابلی و اینترنتی را پخش خواهد کرد.

بر اساس صفحه‌ی لینکداین (Linkedin) اروینگ، وی همچنین روی بروزرسانی تجربه‌ی جدید ایکس‌باکس (New Xbox Experience) کنسول ایکس‌باکس 360 و همچنین کینکت نیز کار کرده است. وی همچنین به عنوان مدیر برنامه دوران پیش تولید در تلاش‌های مربوط به بخش تلویزیون زنده‌ی ایکس‌باکس وان نیز کار کرده است که احتمالاً با جایگاه فعلی‌اش در هولو بیشتر در ارتباط است. وی در همین جایگاه روی هدست واقعیت مجازی/افزوده مایکروسافت، هولولنز (Hololens)، نیز کار کرده است.

تلویزیون زنده (Live TV) یکی از نقاط تمرکز ایکس‌باکس وان در زمان عرضه‌اش بود. هر چند اخیراً مایکروسافت گفته است که برنامه‌اش برای سرویس «ضبط دیجیتالی ویدئو»های (DVR) تلویزیونی روی ایکس‌باکس وان را به حالت تعلیق در آورده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده