نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۳

کمپانی نکسون از بازی موبایل Project Dynasty Warriors رونمایی کرد

نکسون (Nexon) با همکاری کوئی تکمو (Koei Tecmo) بازی موبایلی از سری Dynasty Warriors را معرفی کرده است. این بازی که با نام موقت Project Dynasty Warriors شناخته می‌شود، در اواخر ۲۰۱۶ برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد. همراه زومجی باشید.

طرفداران سری هک اند اسلش Dynasty Warriors تا چند ماه دیگر می‌توانند نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه را، با حال و هوای همیشگی آن، بر روی اسمارت‌فون‌ها تجربه کنند. کمپانی نکسون با همکاری کوئی تکمو، ناشر مجموعه، و XPEC، ناشر و توسعه‌دهنده‌ی تایوانی، بازی موبایلی از سری فوق را معرفی کرده است. این محصول که فعلاً با نام Project Dynasty Warriors شناخته می‌شود، قرار است تجربه‌ای مشابه نسخه‌های کنسولی سری را روی گوشی‌های هوشمند فراهم کند؛ به‌طوری که گرافیک و همین‌طور ساز و کار گیم‌پلی آن برای هواداران کم و بیش آشنا باشد. بازی نام‌برده بر پایه‌ی نسخه‌ی هشتم مجموعه ساخته می‌شود و تعدادی از شخصیت‌های محبوب سری در آن حضور خواهند داشت.

بازی Project Dynasty Warriors قرار است در اواخر سال جاری میلادی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شود. همچنین به نظر می‌رسد که کوئی تکمو قصد داشته باشد که تا پایان ۲۰۱۶ نسخه‌ی جدیدی از سری اصلی Dynasty Warriors را رونمایی کند. پیش‌تر هم به اطلاع‌تان رساندیم که کمپانی پرفکت ورلد سرگرم تولید یک بازی موبایل از سری فوق است که از نمای Side-Scrolling روایت می‌شود و به‌طور رایگان (Free to Play) به دست علاقه‌مندان خواهد رسید.

منابع: GameSpot / VentureBeat / Gematsu


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده