// شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۴

بازی Clash Royale چهاردهم تیرماه بروزرسانی متعادل سازی دریافت می کند

سوپرسل با انتشار یک بیانیه از عرضه بروزرسای متعادل‌سازی جدیدی برای کلش رویال (Clash Royale) خبر داده است. این بروزرسانی کارت‌هایی نظیر بمبر، اسکلتون آرمی، گوبلین برل و برخی کارت‌های دیگر را هدف گرفته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سوپرسل با ادامه رویکرد گذشته خود پیرامون تغییر در قدرت کارت‌های مختلف با استناد به نرخ استفاده و نرخ پیروزی هر کارت، از انتشار بروزرسانی جدیدی با هدف جلوگیری از تکراری شدن بازی Clash Royale در طی زمان خبر داده است. ظاهرا این استودیو قصد دارد تا ماهیانه با تغییر عملکرد کارت‌های مختلف در کنار افزودن برخی کارت‌های جدید از تکرار استفاده از چیدمان‌های مشابه جلوگیری کند. به اعتقاد سوپرسل این تغییرات باعث می‌شود تا بازیکنان از استفاده مکرر از برخی کارت‌های تکراری خودداری کنند.

با توجه به بیانیه تازه، کارت‌هایی مانند گوبلین برل و بمب تاور که مدتی قبل با تغییراتی روبرو شده‌اند، هنوز به نرخ استفاده مورد نظر دست پیدا نکرده‌اند. در نتیجه در ادامه رویکرد سابق این کارت‌ها باری دیگر با تغییرات جذابی روبرو خواهند شد.

لیست ارائه شده توسط این استودیو به شرح زیر است:

اسکلتون آرمی آیکون Icon کلش رویال Clash royaleاسکلتون آرمی:‌  افزایش تعداد اسکلت‌ها از ۲۰ به ۲۱ عدد

  • دلیل: با توجه به کاهش یک اسکلت از جمع کارت یک الکسیری اسکلتون، چهارمین اسکلت به جمع ارتش اسکلت‌ها می‌پیوندد!

گوبلین باررل آیکون کلش رویال Clash royale iconگوبلین برل: هزینه الکسیر از ۴ به ۳ کاهش می‌یابد. زمان استقرار گوبلین‌ از ۱ ثانیه به ۱/۲ ثانیه افزایش خواهد یافت، ضربه استقرار حذف شد.

  • دلیل:‌ تغییر قبلی ایجاد شده نتوانست نرخ استفاده مورد نظر را محقق کند. در نتیجه کاهش یک الکسیر در کنار جذاب کردن این کارت، بشکه گوبلین را هم‌تراز کارت ماینر برای حمله ناگهانی قرار می‌دهد. این در حالی است که هنوز می‌توان با Arrows، زپ یا فایر اسپریت به مقابله با آن پرداخت.

آیکون Icon کلش رویال جاینت اسکلتون Clash royaleجاینت اسکلتون: افزایش ۲۰ درصدی ضربه بدون تاثیر برروی «ضربه هنگام مرگ»

  • دلیل: رسیدن به برج‌های حریف -همانطور که باید باشد- برای جاینت اسکلتون یک چالش محسوب می‌شود. اما این تغییر حداقل قدرت از بین بردن گوبلین را با یک ضربه خواهد داد.

داک پرینس آیکون کلش رویال clash royale icon darck princeدارک پرینس:  افزایش ۸ درصدی قدرت ضربه

  • دلیل: با تغییرات اعمال شده اخیر، دارک پرینس نیمی از قدرت ضربه پرینس را وارد می‌کند. با این افزایش دارک پرینس به جایگاه خود در کنار برادر طلایی خود باز خواهد گشت.

آیکون Icon کلش رویال بمبر Clash royaleبمبر: ۹ درصد افزایش قدرت ضربه

  • دلیل: علی‌رغم تغییرات و افزایش‌های اعمال شده در توانایی بمبر، این کارت هنوز نتوانسته جایگاهی را در رتبه‌های بالاتر کسب کند. سوپرسل امیدوار است تا با این افزایش، بمبر به جایگاه واقعی خود در انتخاب بازگردد.

ویزارد آیکون Icon کلش رویال Clash royaleویزارد: کاهش سرعت ضربه از ۱/۷ ثانیه به ۱/۶

  • دلیل: سرعت ضربه بالاتر ارزش ویزارد را در مقایسه با آیس‌ویزارد، پسر عموی خود افزایش می‌دهد.

اینفرنو آیکون کلش رویال Clash royale iconاینفرنو تاور: افزایش ۶ درصدی سطح سلامت

  • دلیل: در بروزرسانی بعدی زپ و فریز هردو قدرت ضربه اینفرنو تاور را ریست خواهند کرد. در نتیجه با توجه به این تغییر، سوپرسل افزایش سطح سلامت را برای محبوب نگه داشتن و افزایش نرخ استفاده اعمال می‌کند.

اکسیر آیکون کلش رویال Clash royale iconاکسیر کالکتور: اکنون در برخورد با سم، فریز، زپ، ریج و آیس ویزارد تحت تاثیر کاهش یا افزایش سرعت قرار می‌گیرد

  • دلیل: علی‌رغم تغییرات بسیار، کالکتور اکسیر از نرخ استفاده بسیار بالایی برخوردار است. این کارت اکنون در برخورد با اسپل‌های مختلف تحت تاثیر افزایش یا کاهش سرعت قرار نمی‌گیرد. با این تغییر از۴ جولای در کنار تاثیرپذیری کالکتور، این سازه با تغییرات اعمال شده در برج اینفرنو نیز سازگاری پیدا می‌کند.

تامب استون آیکون کلش رویال Clash royale iconتوم‌استون: افزایش ۹ درصدی سطح سلامت

  • دلیل:  توم‌‌استون در رقابتی سخت با سایر گزینه‌های دفاعی ۳ الکسیری قرار دارد، در نتیجه از نرخ استفاده پایینی برخوردار است. سطح سلامت بیشتر در کنار جذاب‌تر کردن استفاده از این کارت، توم‌استون را به جایگزینی مناسب برای کنن تبدیل می‌کند.

بمب تاور آیکون کلش رویال Clash royale iconبمب تاور: افزایش ۶ درصدی سطح سلامت

  • دلیل: بمب تاور به ندرت در آرنا‌ی بالا دیده می‌شود، هرچند در آرناهای ابتدایی و میانی عملکرد بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارد. افزایش کم سطح سلامت می‌تواند بدون افزایش فوق‌العاده قدرت کارت در آرناهای پایین، بمب تاور را به یک گزینه مناسب در آرناهای بالا تبدیل کند.

دیدگاه شما در رابطه با تغییرات اعمال شده در قابلیت‌های کارت‌های مختلف چیست؟

منبع: Clash Royale


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده