// شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۳

بازی موبایل Arma Mobile Ops منتشر شد

استودیو بوهيميا اینتراکتیو (Bohemia Interactive) سازنده و ناشر مجموعه Arma، دومین بازی موبایل این سری با نام Arma Mobile Ops را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

استودیو بوهيميا اینتراکتیو که با بیش از ۱۶۰ کارمند در شهر شهر پراگ، کشور جمهوری چک قرار دارد و بیشتر به واسطه عرضه بازی‌های DayZ و مجموعه Arma در بین بازیکنان شناخته شده است، برای دومین بار و پس از بازی موبایل Arma 2: Firing Range، قصد دارد با بازی Arma Mobile OPS باری دیگر وارد این حوزه سود‌آور شود.

بازی موبایل Arma Mobile Ops که به صورت رایگان و در سبک استراتژی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است، وظیفه مدیریت یک پایگاه نظامی و فرماندهی نیروهای نظامی را به عهده بازیکن می‌گذارد. از آن‌جایی که نیروهای رقیب به پایگاه شما حمله خواهند کرد، هرچه نیروهای نظامی قوی‌تر در اختیار داشته و اقدامات تدافعی بهتری اتخاذ کرده باشید، در نبرد با دشمنان خسارت کمتری دیده و نیروهای مهاجم را از بین خواهید برد. به منظور ارتقای پایگاه، نیروهای نظامی، تاسیسات تدافعی و ساختمان‌های مختلف، به منابعی نیاز دارید که مدیریت درست آن به چالش‌های بازی می‌افزاید. بازی Arma Mobile Ops در آینده‌ای نزدیک جریان دارد که جبهه‌های مخالف از آسمان و زمین در جزایر دریای مدیترانه به نبرد با یکدیگر می‌پردازند. در زیر می توانید تریلر هنگام عرضه بازی موبایل Arma Mobile Ops را به نظاره بنشینید:

  | 

بازی موبایل Arma Mobile Ops، علاوه بر بخش تک‌به‌تک آنلاین، دارای یک کمپین تک‌نفره داستان‌محور نیز هست. از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌توان به تشکیل اتحاد، یاری‌رسانی به دیگر اعضای اتحاد، جدول امتیازات آنلاین و لیگ‌های متععد با جوایز مختلف اشاره کرد. رایگان بودن Arma Mobile Ops بدان معنا است که خریدهای درون برنامه‌ای جزء جدانشدنی این بازی خواهد بود. به مانند اکثر بازی‌های هم‌سبک، با استفاده از این ویژگی‌ می‌توانید زمان‌های لازم برای ارتقا یا ساخت را کاهش دهید. اما این ویژگی تغییری در تجربه بازیکنان پدید نمی‌آورد و پرداخت پول به معنای پیروزی صد در صد در نبردها نیست. جان هرودس، مدیر ارشد پروژه Arma Mobile Ops در این باره می‌گوید:

این بازی براساس مهارت، شکیبایی و مدیریت پایگاه به بازیکن جایزه می‌دهد. هیچ جایگزینی برای یک پایگاه با چیدمان درست و ترکیب عالی از یگان‌های نظامی با رتبه‌های بالا، وجود ندارد.

برای پیروزی در سخت‌ترین نبردهای Arma Mobile Ops تنها کافی که در هنر جنگ مهارت داشته باشید.

بازی موبایل Arma Mobile Ops با تمامی دستگاه‌هایی که از اندروید 4٫3  یا بالاتر و iOS 8 یا بالاتر بهره می‌برند، سازگاری دارد. در پایان می‌توانید تصاویری از این بازی را مشاهده کنید:

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده