نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۸

تماشا کنید: بسته الحاقی Shen’s Last Gift بازی XCOM 2 عرضه شد

کمپانی توکی گیمز دیروز (۱۱ تیر) بسته الحاقی جدید و بزرگی برای بازی XCOM 2 عرضه کرد که Shen's Last Gift نام دارد. برای اطلاع از جزییات این DLC و تماشای تریلر معرفی آن، همراه زومجی باشید.

XCOM 2 بدون هیچ اغراقی یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک چند وقت اخیر بود. کمپانی 2K Games، ناشر بازی، پس از عرضه دو DLC برای این بازی منتشر کرده بود که دیروز (۱۱ تیر) هم شاهد عرضه سومین DLC این بازی بودیم. این بسته الحاقی Shen's Last Gift نام دارد و می‌توان آن را بهترین و بزرگ‌ترین محتویات عرضه شده برای بازی نامید. فرق اصلی این DLC با دیگر محتویات بازی این است که در Shen's Last Gift شاهد اضافه شدن یک خط داستانی و مرحله جدید به بازی هستیم.

داستان DLC جدید «ایکس‌کام ۲» در مورد خانواده شِن است. طرفداران قدیمی سری XCOM ریموند شن، مهندس حاضر در نسخه‌های XCOM Enemy Uknown و XCOM Enemy Within، را به یاد دارند و طرفدارانی که از نسخه جدید بازی آن را تجربه کرده‌اند، با لیلی شن، مسوول مرکز تحقیقات کشتی Avenger، آشنا هستند. در مرحله جدید بازی کنترل لیلی را برعهده خواهید داشت که یک گروه از سربازان را طی ماموریتی برای جستجوی یک پایگاه عجیب هدایت می‌کند. پس از تمام کردن این مرحله، به عنوان پاداش دسترسی به نوع جدیدی از نیرو‌ها برای شما فعال خواهد شد که سرباز‌های رباتیک قابل شخصی‌سازی هستند. این سرباز‌ها مزایای زیادی در مقایسه با سرباز‌های انسانی دارند و البته به منظور ایجاد تعادل در بازی، نقاط ضعفی هم دارند. به همین دلیل هم باید در گروه خودتان ترکیبی از سرباز‌های معمولی و رباتیک داشته باشید.

تمامی بسته‌های الحاقی بازی XCOM 2 را می‌توان با خرید بسته Reinforcement Pack دریافت کرد که Shen's Last Gift آخرین محتوای موجود در این بسته است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی DLC جدید XCOM 2 را تماشا کنید:

|

بازی XCOM 2 توانست در بررسی زومجی نمره عالی ۹ از ۱۰ را دریافت کند. چکیده نقد این بازی به شرح زیر است:

XCOM 2 یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک چند سال اخیر و یکی از بهترین بازی‌های انحصاری پی‌سی است که تمام نکات مثبت نسخه Enemy Unknown را حفظ کرده و نقاط ضعف آن را هم رفع کرده است. مهم‌ترین نقطه قوت ایکس‌کام پایندی آن به اصالت بازی است؛ اثری با محتویات کامل که یک گیم‌پلی طولانی و در عین حال لذت‌بخش را ارائه می‌دهد و تجربه آن هم برای طرفداران سبک استراتژیک و هم برای افرادی که علاقه‌ای به این سبک ندارند، به یک میزان لذت‌بخش خواهد بود.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده