نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۹

تماشا کنید: معرفی تمدن انگلیس در بازی Civilization VI

تمدن انگلیس با فرمانروایی ملکه ویکتوریا، یکی ازحکومت‌های حاضر در بازی Civilization 6 است. در ویدیوی جدیدی که توسط تو‌کی گیمز (2K Games) منتشر شده، شاهد معرفی این تمدن هستیم. با زومجی همراه باشید.

انگلیس یکی از قدیمی‌ترین حکومت‌های دنیا است که مخصوصا در دوران فرمانروایی ملکه ویکتوریا، فروغ بسیار زیادی داشت. انگلیس همواره در سری بازی‌های Civilization حضور داشته و قسمت جدید این مجموعه یعنی Civilization VI هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. توکی گیمز،‌ ناشر بازی، اخیرا با انتشار ویدیویی به معرفی این حکومت پرداخته است:

 

  | 

توکی گیمز توضیحاتی هم در مورد این حکومت ارائه کرده که به شرح زیر است:

انگلیس می‌تواند یک حکومت خشن باشد که علاقه‌ی زیادی به توسعه دادن قلمروی خود دارد. با این حال به وسیله ساختن موزه‌ها و اعزام کردن باستان‌شناسان به مناطق دوردست، این حکومت می‌تواند به پیروزی فرهنگی هم برسد.

فرمانروای انگلستان در بازی، ملکه ویکتوریا خواهد بود. این در حالی است که ویکتوریا در واقعیت بر تمام بریتانیا و ایرلند حکومت می‌کرد و اینکه در بازی فقط شاهد فرمانروایی وی بر انگلستان هستیم، کمی عجیب است. توانایی منحصر‌به‌فرد انگلیس در بازی، به موزه‌های این حکومت مربوط می‌شود. موزه‌های این سرزمین باعث می‌شود تا انگلیس در مقایسه با دیگر حکومت‌ها، بتواند باستان‌شناسان بیشتری تولید کند که توانایی‌های خاصی دارند و اعزام کردن آن‌ها به دیگر مناطق می‌تواند منجر به پیروزی فرهنگی شود. این حکومت یک ساختمان ویژه هم دارد که کارخانه‌ی کشتی‌سازی سلطنتی است. نیرو‌های دریایی ساخته‌شده در این ساختمان، سرعت بیشتر و توانایی‌های خاصی خواهند داشت.

نیرو‌های مخصوص انگلیس ‌Redcoat‌ها یا همان سرباز‌های مشهور به کت قرمز هستند. این سرباز‌ها زمانی که دور از منطقه‌ی پایتخت مبارزه کنند، قدرت بیشتری دارند و پیاده کردن آن‌ها از کشتی، نوبت (Turn) حساب نمی‌شود. انگلیس یک کشتی مخصوص هم با نام Sea Dog دارد که می‌تواند کشتی‌های ضعیف‌تر را به‌راحتی هرچه تمام‌تر از بین ببرد؛ ضمن اینکه توانایی تصرف کردن کشتی‌های دیگر را هم دارد.

«تمدن ۶» یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های انحصاری پی‌سی است که توسط استودیو فیرکسیس گیمز (Firaxis Games) ساخته می‌شود و در تاریخ ۳۰ مهر (۲۱ اکتبر) با قیمت ۶۰ دلار عرضه خواهد شد.

منبع: Rock Paper Shotgun


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده