نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۲

با جدیدترین تغییرات بازی موبایل اتاق جنگ آشنا شوید

اتاق جنگ، یک بازی استراتژی است که توسط استودیو مایند‌استورم طراحی و با تغییراتی که استودیو مدریک روی آن ایجاد کرده به صورت کامل برای ایرانینان بومی سازی شده و گوشی هوشمند شما را به محلی برای چینش استراتژی جنگی تبدیل می‌کند. این بازی اخیرا یک بروزرسانی دریافت کرده که می‌توانید جزییات آن را در ادامه مطلب بخوانید.

بازی «اتاق جنگ» که چندی پیش و به همت تیم گستران دریک نسخه‌ی فارسی آن در اختیار گیمرهای ایرانی قرار گرفت، هم‌اکنون با یک به‌ روزرسانی بزرگ و محتوای جدید، بار دیگر به‌ روز شده است. تیم توسعه‌ دهنده در رابطه با این به‌روزرسانی بزرگ می‌گوید:

در جریان این آپدیت، مشکلات حالت ادیتور بازی به‌طور کامل برطرف شده است و دیگر شاهد مشکلات گذشته در این قسمت نیستیم. علاوه بر این، چندین واحد نظامی جدید نیز به بازی اضافه شده‌اند که به‌تدریج و طی روزهای آینده، در اختیار بازیکنان قرار خواهند گرفت.

گفته می‌شود که در حال حاضر، اصلاحاتی در رابط کاربری بازی نیز صورت گرفته است که برای بازیکنان قدیمی‌تر محسوس خواهد بود. نکته‌ی جالب توجه، اضافه شدن نیروهای دفاعی قوی‌تر و هم‌چنین تقویت دیوارها در این به‌روزرسانی است؛ به‌طوری که می‌توان گفت به‌روزرسانی بیش از هر مورد دیگری در نبردها روی مسائل دفاعی تمرکز دارد« اتاق جنگ» هم‌اکنون از طریق مارکت اندرویدی بازار در اختیار تمامی کاربران اندرویدی قرار دارد.

دانلود از کافه‌ بازار

منبع:‌ روابط عمومی استودیو مدریک


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده