// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸

استودیو سازنده سری بازی‌های Metro در حال کار بر روی دو پروژه جدید است

پس از سکوت دو ساله استودیو 4A Games، سازنده بازی‌های Metro، بالاخره اخباری حول این استودیو بازی سازی منتشر شد. استودیو 4A Games اعلام کرده که در حال کار بر روی دو پروژه مخفی است. با زومجی همراه باشید.

پس از سکوت طولانی بالاخره 4A Games، استودیو بازی سازی، به هواداران خود اعلام کرده که در حال کار بر روی دو پروژه جدید است. این استودیو پس از ساخت دو نسخه از بازی Metro و اتفاقاتی که برای THQ افتاد، در سکوت خبری فرو رفت. همچنین دو سال پیش اخباری بگوش می‌رسید از اینکه این استودیو در حال کار برروی یک بازی شوتر جدید است که پس از آن، دیگر اخباری حول این بازی منتشر نشد و شاهد عرضه نسخه Redux سری Metro بودیم.

بعد از دو سال سکوت خبری اکانت فیسبوک این استودیو اعلام کرده که آن‌ها بر روی دو پروژه جدید در حال کار کردن هستند. آن‌ها طی این پست اعلام کرده‌اند:

خانواده ما بزرگتر از قبل شده است و توانستیم افراد بیشتری را جذب خود کنیم. بزودی اخبار بیشتری را در رابطه با پروژه‌های کاری خود با شما در میان خواهیم گذاشت. ولی فعلا فقط می‌توانم بگویم خانواده کاری ما بزرگتر از قبل شده است.

استودیو 4A Games قول داده از طریق توئیتر، یوتیوب، فیسبوک و سایر شبکه‌های اجتماعی اخبار بیشتری را با هواداران در میان بگذارد. با این حال باید امیدوار باشیم در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ اخبار بیشتری حول بازی‌های جدید استودیو 4A Games منتشر شود. همچنین احتمال دارد شاهد همکاری آن‌ها با Deep Silver، ناشر و استودیو بازی سازی، باشیم.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده