نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

اپیزود هفتم بازی Minecraft: Story Mode هفته آینده عرضه خواهد شد

استودیوی تل‌تیل گیمز (Telltale Games) اعلام کرد اپیزود هفتم بازی Minecraft: Story Mode با نام Access Denied هفته‌ی آینده عرضه خواهد شد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

اپیزود هفتم Minecraft: Story Mode در تاریخ ۲۶ جولای (۵ مرداد) برای پلتفرم‌های اندروید، iOS، مک، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ویندوز، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. این بازی همچنین روی فروشگاه ویندوز (Windows Store) نیز عرضه خواهد شد.

Access Denied دومین اپیزود از سه اپیزود بسته‌ی الحاقی Adventure Pass است که قرار بود در کنار داستان اصلی Story Mode عرضه شود. داستان Minecraft: Story Mode در چهار قسمت روایت شد و از اپیزود پنجم نیز برای ارتباط داستان اصلی و خط داستانی جدید استفاده شد. در ادامه می‌توانید خلاصه‌ی داستان Access Denied را از زبان تل‌تیل مطالعه کنید:

در اپیزود ۷ یا Access Denied دنباله‌ی داستان مسافرت درون پورتال برای یافتن خانه را دنبال خواهید کرد، جسی و سایر خدمه در دنیایی که کاملاً توسط PAMA، یک «ماشین متفکر» شیطانی که برای دستور دادن به همه کس و همه چیز برای رسیدن به کارایی و سودمندی بهینه تنظیم شده است، فرود آمده‌اند. شما که مجبور هستید برای جلوگیری از دستگیری و ادغام شدنتان فرار کنید، نیاز دارید تا با دوستان جدیدتان همکاری کنید تا این رایانه‌ی فاسد شده را مغلوب کنید و مردمی را که به اسارت گرفته نجات دهید.

در این اپیزود یک صدا پیشه‌ی جدید به سری Minecraft: Story Mode پیوسته است. یوت نیکول براون، بازیگر فیلم Community، در نقش هارپر، خالق PAMA صحبت خواهد کرد.

|

اپیزود Access Denied با قیمت ۴/۹۹ دلار عرضه خواهد شد و به عنوان بخشی از بسته‌ی الحاقی Adventure Pass نیز با قیمت ۱۴/۹۹ دلار قابل تهیه است. شما باید حداقل اولین اپیزود از بازی «ماینکرفت: حالت داستانی» را برای تجربه‌ی این سری جانبی تهیه  کرده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید تریلر معرفی Access Denied را مشاهده کنید.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده