نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳

ماد بازی Fallout 2 سری Fallout را به ریشه هایش باز می گرداند

گروهی از ماد سازان مادی با نام Fallout 1.5: Resurrection را برای بازی Fallout 2 ساخته‌اند که روایتگر داستان Fallout بین نسخه‌ی اول و دوم این بازی است. این بازی رایگان با دوربین ایزومتریک و سبک گیم‌پلی قدیمی سری Fallout ساخته شده است. با زومجی همراه باشید.

اگر که شما دوران طلایی فال‌وت در حالت ایزومتریک را ترجیح می‌دادید، Fallout 1.5: Resurrection همان تجربه‌ای را از سری Fallout ارائه می‌دهد که شما منتظرش بودید.

Fallout 1.5: Resurrection یک ماد برای Fallout 2 است که فاصله‌ی زمانی بین Fallout 1 و نسخه‌ی دوم را پوشش می‌دهد. داستان این بازی در نیو مکزیکو، شرق منطقه‌ای که در نهایت به NCR تبدیل می‌شود، رخ می‌دهد. در حالی که نقشه‌ی بازی تقریباً هم اندازه‌ی Fallout 1 است، مأموریت‌های بسیار بیشتری را برای بازی کردن خواهید یافت و هر یک از آنها را نیز می‌توانید با روش‌های بسیار زیادی به پایان برسانید.

داستان بازی به این صورت آغاز می‌شود که کاراکتر اصلی در یک غار و در حالی که دچار فراموشی شده به هوش می‌آید. بقیه‌ی زمان بازی برای این صرف می‌شود که بفهمید چگونه و چرا شما از آنجا سر در آورده‌اید. از ایستر اگ‌ها (Easter eggs) و شوخی‌هایی که در جای جای فال اوت 2 قابل مشاهده بودند چشم پوشی شده است تا فضای کلی تاریک‌تری ایجاد شود. سازنده‌ی بازی این فضا را این چنین توصیف کرده است:

|

اتمسفری عالی از زوال و نا امیدی. دنیا هنوز هم پر هرج و مرج است و فقط چند اجتماع محدود، کوچک و مستقل از طریق روابط تجاری شکننده با یکدیگر در ارتباط هستند. وِیست‌لند سرزمینی نامهربان است و در آن قانون در سمت کسی است که تفنگ بزرگتری داشته باشد.

در ارتباط با درون مایه‌ی رستاخیزی، آنها گفته‌اند:

هدف ما این بوده است تا این بازی نقش آفرینی کلاسیک را در شکل اصلی‌اش باز گردانیم. بسیاری از گیمرها احساسی را که برای اولین بار پس از بازی کردن Fallout تجربه کردند هنوز به یاد دارند. تا لحظه‌ی کامل کردن بازی، شما از میان مکان‌های جذاب و مملو از نکات جذاب می‌گذشتید. حتی پس از چندین بار بازی کردن آن، شما همچنان وسایل تازه و هیجان آوری را پیدا می‌کردید. گیمرها واقعاً به سمت یک چنین بازی جذب می‌شدند، به همین دلیل این دقیقاً همان بازیی است که ما تلاش کردیم خلقش کنیم.

شما اکنون می‌توانید نسخه‌ی انگلیسی بازی را دانلود کنید، که سه سال پس از عرضه‌ی بازی در کشور چک در دسترس قرار گرفته است. این بازی کاملاً رایگان است و بسیار جذاب به نظر می‌رسد. اگر موفق شدید در این بازی به گشت و گذار بپردازید، نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده