نویسنده: محمد شیرزاده
// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۳

تصاویر جدیدی از فصل جدید سریال Prison Break منتشر شدند

به تازگی تصاویر جدیدی از فصل جدید سریال «فرار از زندان» (Prison Break) منتشر شده‌اند که در آن‌ها می‌توان شخصیت‌های فیلم را مشاهده کرد. با زومجی در ادامه این مطلب همراه باشید.

پخش سریال «فرار از زندان» با بازی دامینیک پرسل، ونتورت میلر و سارا وین کالیز در سال ۲۰۰۵ شروع شد و به مدت چهار فصل ادامه پیدا کرد و تبدیل به یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی شد. حالا نیز قرار است یک فصل ۹ قسمتی از این سریال با بازیگران قبلی مجموعه در ابتدای سال ۲۰۱۷ پخش شود.

«این خبر و تصاویر ممکن است بخش‌هایی از داستان سریال فرار از زندان را فاش کنند»

تا امروز اطلاعات زیادی در رابطه با فصل جدید سریال در دسترس نیست اما هواداران می‌دانند که ما دوباره شاهد بازگشت «مایکل اسکافیلد» و «لینکلن باروز» خواهیم بود. فصل جدید سریال مدتی بعد از مرگ «مایکل» در فصل چهار اتفاق می‌افتد. نشانه‌هایی پیدا می‌شوند که خبر از زنده بودن «مایکل» می‌دهند و «سارا» به همراه «لینکلن» شروع به طرح نقشه بزرگ‌ترین فرار از زندان می‌کنند. همچنین «تی بگ»، «سی نوت» و «سوکره» نیز برای کمک به آن‌ها باز خواهند گشت.

تصویر جدید سریال توسط اینترتینمنت ویکلی منتشر شده و در آن می‌توان «سارا» را در حال بحث با «لینکلن» مشاهده کرد و به نظر می‌رسد «سارا» شوکه شده باشد. هفت سال از قربانی شدن «مایکل» گذشته است و فهمیدن اینکه وی هنوز زنده است ممکن است مسائل قدیمی را دوباره مطرح کند. با توجه به اولین تریلر مجموعه، به نظر می‌رسد «مایکل» در زندانی در شرق میانی زندانی شده است.

البته اینطور که به نظر می‌رسد مدت زیادی است که مکان «مایکل» مخفی است و به نظر می‌رسد زندان‌بان‌های وی از لو رفتن این اطلاعات ناراضی هستند. کشف «لینکلن» قطعا وی و «سارا» را در خطر قرار خواهد داد. همچنین تصاویری از استوری بوردهای فیلم منتشر شده‌اند که تعقیب و گریزی با ماشین در قسمت اول سریال را نشان می‌دهد. ما در این استوری بوردها «لینکلن» را می‌بینیم که از دست آنتاگونیست‌های سریال فرار می‌کند. پاول شورینگ به اینترتینمنت ویکلی گفته:

اگر کسی بفهمد که مایکل هنوز زنده است، در نتیجه جان وی به خطر خواهد افتاد. آن‌ها جان کسی که بفهمد را می‌گیرند و لینکلن همیشه خود را به دردسر می‌اندازد.

پرسل نیز در رابطه با «لینکلن» گفته که وی کاملا از عواقب کارهایش اطلاع دارد. با این وجود اگر لینکلن، سارا و بقیه دوستانشان موفق شوند مایکل را از زندان آزاد کنند، هواداران به دنبال دلیل شکست تومور مغزی توسط مایکل خواهند بود. سوالات زیادی در رابطه با زنده ماندن مایکل وجود دارد و اینکه وی تا به امروز کجا بوده و چرا توسط آنتاگونیست‌های جدید سریال زندانی شده است. شاید این دفعه داستان مایکل یک پایان خوش داشته باشد.

«فرار از زندان» در بهار ۲۰۱۷ پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده