نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

بازی Pokemon GO رسما در کانادا عرضه شد؛ سرورهای بازی به مشکل خوردند

بازی موبایل پرطرفدار Pokemon GO به‌طور رسمی در کشور کانادا هم منتشر شد و هم‌زمان با این رویداد و افزایش تعداد بازیکنان، سرورهای بازی بار دیگر دچار مشکل شدند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سرانجام بازی Pokemon GO به کانادا هم راه پیدا کرد. مردم این کشور که معمولاً بازی‌های موبایل را نسبت به بسیاری از نقاط دیگر دنیا زودتر تجربه می‌کنند، این‌بار در ابتدای صف نبودند و برای جمع کردن پوکمون‌ها (با آی‌پی‌های کشورشان) ناچار شدند چند روزی صبر کنند.

اضافه شدن کانادایی‌ها به جمع مخاطبان پوکمون گو با بروز مشکل برای سرورهای بازی همراه شد؛ به‌طوری که بازی از دسترس بسیاری از کاربران خارج شد و در نتیجه‌ی آن، دیداری که بازیکنان Pokemon GO در شهر شیکاگو برای خودشان ترتیب داده بودند هم مطابق انتظار پیش نرفت.

پوکمون گو با وجود زمان کوتاهی که از انتشارش می‌گذرد حواشی زیادی را در نقاط مختلف دنیا به وجود آورده است. استعفا دادن مرد ۲۴ ساله‌ی نیوزیلندی برای تجربه کردن بهتر این بازی و تیراندازی کردن شهروند ساکن فلوریدا به دو بازیکن، از آخرین حواشی این بازی بوده‌اند که آن‌ها را پیش‌تر در زومجی به اطلاع‌تان رساندیم.

منبع: TouchArcade


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده