// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

معرفی بازی موبایل Swamp Attack

بازی اندروید و آیفون Swamp Attack شما را به نبردی با موجودات چندش‌آور و درنده می‌برد.

بازی‌های Tower Defense یا «دفاع از قلعه» دیگر در اشکال مختلف در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپل استور یافت می‌شوند. گاهی در بازی Plants vs. Zombies در نقش گیاهانی خشمگین به نبرد با زامبی‌های مهاجم می‌رویم و گاهی هم در ظاهری کلاسیک سعی می‌کنیم تا در بازی Kingdom Rush بهترین سازه‌های دفاعی را برای مقابله با هجوم بی‌رحمانه‌ی دشمنان تدارک ببینیم. فرقی نمی‌کند موضوع بازی چه باشد یا به چه اشاره داشته باشد؛ اینکه بخواهید از قلعه، مزرعه یا خانه‌ی خود دفاع کنید،‌ وظیفه‌ای است که روی دوش‌های شما گذاشته شده است. این‌بار اما استودیویی متفاوت به دنبال ساخت بازی‌ای با موضوع دفاع از قلعه رفته است. کمپانی سرگرمی Outfit7 که بیشتر با مجموعه اپلیکیشن‌های Talking Tom Cat شناخته می‌شود با تغییر رویه‌ی خود، بازی متفاوتی را با موضوع دفاع از قلعه به نام Swamp Attack منتشر کرده است.

بازی Swamp Attack

با ارتقاء سلاح‌ها و خرید مهمات بیشتر، دشمنان را سریع‌تر از بین ببرید

در بازی اندروید و آیفون Swamp Attack که اکنون با بروزرسانی‌های بسیارش کامل‌تر از گذشته شده، باید سعی کنید تا در مقابل حمله حیوانات مختلف از کلبه چوبی شخصیت اصلی داستان محافظت کنید. البته در این راه تنها نیستید و انبوهی از سلاح‌ها و پاورآپ‌ها به ‌کمک‌تان می‌آید تا بدون درنگی، از سوسمارها گرفته تا پشه‌های کوچک را تار و مار کنید. بازی در مجموع بیش از ۳۰۰ ماموریت دارد که باید با کمک سلاح‌هایی که در اختیارتان گذاشته می‌شود به مصاف دشمنان بروید. در این بازی ابزار مقابله با دشمنان نیز کم نیست؛ سازنده‌ها بیش از ۳۰ سلاح یا ابزار جدید را برای مقابله با آنها تعبیه کرده‌اند. در حالی که با استفاده از شاتگان می‌توانید به صورت دسته‌جمعی دشمنان را از بین ببرید، سلاح‌های کوچک و مینی‌گان‌ها شما را برای نشانه‌گیری دقیق دشمنان کوچک کمک می‌کنند. کنترل بازی هم در مجموع بسیار آسان است؛ به عنوان مثال، تنها با لمس نمایشگر می‌توانید حیوانات مهاجم را یکی پس از دیگری از بین ببرید. از سوی دیگر برای پرتاب مواد منفجره نیز تنها کشیدن انگشت روی صفحه و پرتاب روی دشمنان کافی خواهد بود.

صحبت از مواد منفجره شد؛ دینامیت و کوکتل مولوتف تنها دو نوع از چندین مواد منفجره‌ای هستند که می‌توانید با باز کردن کادوهای درون بازی یا خریداری از طریق فروشگاه، به دست بیاورید. فروشگاه بازی فرصتی مناسب برای ارتقاء توانایی هر یک از سلاح‌ها و همچنین مواد منفجره فراهم می‌کند که باید با جمع‌آوری سکه‌ها اقدام به خریداری آنها کنید. سکه‌ها متاسفانه قطره‌چکانی ارائه می‌شوند و در نتیجه، انجام خریدهای درون برنامه‌ای در نهایت ضروری خواهد بود. اگر از حشرات نفرت دارید باید بگویم که با ورود به فروشگاه، سوسک‌ها در نمایشگر به حرکت در می‌آیند در نتیجه باید از قسمت سمت چپ صفحه سریعا با فشردن دکمه، نمایش سوسک‌ها را متوقف کنید.

بازی Swamp Attack

بازی‌ همچنین دارای هشت اپیزود متنوع است که شامل دشمنانی با ظاهر و توانایی‌های متفاوت می‌شود. علاوه بر این، در انتهای هر قسمت نیز باس‌هایی انتظارتان را می‌کشند. بازی همچنین دارای حالت Quick Mission است که با ورود به آن می‌توانید مراحل آسان و سریعی را برای جمع‌آوری سکه انجام دهید. Swamp Attack در کنار حالت آفلاین از حالت آنلاین نیز پشتیبانی می‌کند. در این حالت باید با زدن جوجه‌های زرد رنگ، سعی کنید تا تعداد تخم لازم را برای پرتاب حیوانات به سمت رقیب به دست بیاورید. در حالت آنلاین، رقابت‌ها دو به دو هستند و شخصی که بتواند دشمنان بیشتری را به سمت حریف روانه کند پیروز ماجرا خواهد بود.

بازی Swamp Attack با طراحی هنری زیبا و ظاهری فانتزی گزینه‌ای مناسب برای سرگرمی در اوقات فراغت است. البته هنوز هم ایراداتی مانند نمایش حشرات چندش‌آور به صورت پیش‌فرض در بازی دیده می‌شود که در مقایسه با جذابیت‌های گیم‌پلی آن ناچیز است. شما می‌توانید تریلر بازی Swamp Attack را از پایین تماشا و دانلود کنید؛ با این هشدار که شاید به‌خاطر حرکت سوسک‌ها کمی چندش‌آور باشد:

| |

دانلود بازی Swamp Attack


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده