نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

تماشا کنید: تریلر جدید گیم پلی بازی NHL 17

الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی NHL 17 منتشر کرده است که پیشرفت‌های بازی را نسبت به نسخه‌های پیشین نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

کمتر از دوماه به انتشار بازی شبیه‌سازی هاکی روی یخ NHL 17 باقی مانده و الکترونیک آرتز در تلاش است با انتشار تریلرهای مختلف از نحوه گیم‌پلی بازی NHL 17، طرفداران این سری را با بخش‌های مختلف این بازی آشنا کند. براساس اطلاعات منتشر شده، بازی NHL 17 در تمامی بخش‌ها دارای پیشرفت‌های جدید و رو به جلویی نسبت به نسخه قبلی این سری است؛ به عنوان مثال ما شاهد پیشرفت در نحوه ایستادن دروازه‌بان‌ها و تاکتیک‌های دفاعی و هجومی هستیم.

در ابتدای تریلر شاهد هستیم که مدافعین تیم در برابر دروازه خودی در حال دفاع کردن هستند. در این نسخه تاکتیک‌های دفاعی پیشرفت کرده و طبیعی‌تر شده است. همچنین دروازه‌بان‌ها ۴۰ انیمیشن جدید دارند که باعث می‌شود هر دروازه‌بان متفاوت‌تر از دیگری به نظر برسد.

در بخش تهاجمی بازی هم شاهد پیشرفت‌هایی هستیم که باعث بهبود پاس‌کاری، حمل توپ و حرکت با اسکیت شده‌اند. در نتیجه در NHL 17 می‌توان به شکلی طبیعی‌تر حرکت کرد و به خلق موقعیت پرداخت. برای مثال در تریلر شاهد هستیم که یک بازیکن با مانور دادن و برخورد‌های فیزیکی از مدافع فاصله گرفته و خود را به منطقه خالی زمین می‌رساند تا شانس بیشتری برای گل زدن داشته باشد. در آخر سازندگان بازی NHL 17 تعداد ۳۰ خوشحالی بعد از گل به این بازی اضافه کرده‌اند که بازیکنان پس از گلزنی می‌توانند با فشردن دکمه‌های مختلف برروی کنترلر خود، شادی‌های مختلفی را تماشا کنند.

بازی NHL 17 در روز ۲۳ شهریور برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. در مراسم اهدای جوایز برترین‌های NHL سال ۲۰۱۶ الکترونیک آرتز بتای بازی NHL 17 را معرفی کرد. زمان ثبت‌نام برای تجربه بتای بازی NHL 17 تمام شده است و کسانی که برای آن ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند طی روز‌های ۷ تا ۱۴ مرداد بخش‌های رقابت آنلاین، HUT و EASHL بازی را تجربه کنند.

پس از رأی گیری‌های انجام شده، ولادیمیر تاراسنکو، ستاره تیم سنت لوئیز بلوز، به عنوان ستاره کاور بازی NHL 17 قرار گرفته شده است. همچنین براساس اعلام سران شرکت الکترونیک آرتز احتمال عرضه بازی NHL 17 و دیگر بازی‌های ورزشی این شرکت برروی رایانه‌های شخصی وجود خواهد داشت. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی NHL 17 را تماشا کنید:

|

منبع: GameSpot

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده