نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۳

نویسنده فیلم Batman v Superman بر روی پروژه واقعیت مجازی «دارت ویدر» کار می‌کند

دیوید اس گویر (David S Goyer)، نویسنده‌ی فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice، سرگرم کار بر روی یک پروژه‌ی واقعیت مجازی است که با محوریت دارت ویدر (Darth Vader)، شخصیت منفی مجموعه‌ی جنگ ستارگان، ساخته می‌شود. با زومجی همراه باشید.

طی برگزاری مراسم جشن Star Wars، کمپانی لوکاس فیلم اعلام کرد که دیوید گویر، نویسنده‌ی داستان فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت»، با همکاری ILMxLAB، بخش سرگرمی‌های فراگیر لوکاس فیلم، سرگرم خلق یک تجربه‌ی مبتنی بر واقعیت مجازی است؛ تجربه‌ای که با محوریت دارت ویدر، شخصیت شرور سری استار وارز، روایت می‌شود.

پس از اعلام این خبر، گویر برای توضیحات بیشتر شخصا روی صحنه حاضر شد. او خاطرنشان کرد که او و دیگر اعضای گروه‌اش شخصیت‌های مختلف «جنگ ستارگان» را برای پروژه‌ی داستان-محورشان بررسی کرده‌اند و در این میان، دارت ویدر تنها کاراکتری بوده که حضورش در اثر منطقی به نظر می‌رسیده است. به‌گفته‌ی وی و لوکاس فیلم، دارت ویدر بهترین گزینه‌ای است که می‌تواند دنیای Star Wars را در قالب واقعیت مجازی برای طرفداران این مجموعه به نمایش بکشد.

پروژه‌ی نام‌برده قرار است داستانی کاملا اوریجینال داشته باشد که با وجود تازه بودن‌اش، با معیارهای دنیای استار وارز همخوانی خواهد داشت. پابلو هیدالگو، مدیر اجرایی نوآوری پروژه، محصول جدید را نوعی «قصه‌گویی تجربی» توصیف کرده که المان‌های روایت خطی را با عناصر بازگویی غیرخطی در هم می‌آمیزد؛ به‌شکلی که بتواند دنیایی کاملا تازه و فراگیر را به هواداران معرفی کند.

گویر و هیدالگو هنوز در مورد پلتفرم‌های هدف پروژه‌ی فوق صحبتی نکرده‌اند. با این حال، انتظار می‌رود که به‌زودی از جزئیات کار باخبر شویم.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده