نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳

ثبت نام فاز آزمایشی محدود بازی Don’t Starve Together روی پلی استیشن 4 آغاز شد

استودیو کلِی (Klei Entertainment) ثبت‌نام فاز بتای محدود (Closed Beta) را برای نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی Don’t Starve Together آغاز کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

استودیو کِلِی، سازنده‌ی بازی Don’t Starve Together، از علاقه‌مندان شرکت در فاز آزمایشی محدود این بازی، در پلتفرم پلی‌استیشن 4 ثبت‌نام می‌کند. این استودیو در وب‌سایت رسمی‌اش شرایطی را برای شرکت‌کنندگان اعلام کرده که بخشی از این شرایط از قرار زیر است:

  • این یک [فاز] بتا با بازه‌ی زمانی محدود است. سرورهای بتا پس از به پایان رسیدن طرح آزمایشی، یعنی در حدود ۶ هفته [پس از آغاز آن]، از دسترس خارج می‌شوند. [پس از این مدت، نرم‌افزارِ] کلاینت بتا دیگر قابل اجرا کردن نخواهد بود. با این حساب، در صورتی که برای شروع کردن بازی در آینده‌ی نزدیک آمادگی ندارید یا آنکه از دست دادن پیشرفت‌تان [در بازی] برای‌تان جالب نیست، بهتر است که [در طرح] ثبت‌نام نکنید.
  • ما تعداد محدودی جایگاه بتا داریم؛ بنابراین لطفاً مطمئن شوید که [می‌توانید] طی بازه‌ی زمانی مذکور برای تست کردن [بازی] در دسترس باشید.
  • پس از انجام ثبت‌نام، ایمیلی را دریافت خواهید کرد که با آن می‌توان فرآیند ثبت‌نام را تأیید کرد. گزینش به‌صورت تصادفی و از میان بازیکنان فعال انجام می‌شود و بازیکنان گزینش‌شده، در هفته‌ی آینده [از انتخاب شدن‌شان] باخبر خواهند شد.
  • ما مایلیم که مخاطبان‌مان برداشتی [قابل قبول] از Don’t Starve Together و محتویات آن داشته باشند (تا بتوانند هنگام روبه‌رو شدن با باگ‌ها آن‌ها را تشخیص دهند). بنابراین به دنبال کسانی هستیم که پیش‌تر [در Don’t Starve یا نسخه‌ی پی‌سی Don’t Starve Together] حساب‌کاربری داشته‌اند و فرصت کافی را برای بازی کردن به‌شکل متعادل در اختیار دارند (نیازی نیست که ۴۰ ساعت در هفته به بازی کردن بپردازید؛ [ولی تأکید می‌کنیم که] ما خواهان بازیکنان باتجربه هستیم).
  • در نسخه‌ی بتا امکان دریافت آیتم‌های هدیه وجود ندارد؛ چرا که ما نمی‌خواهیم مشتی پوسته [و محتوای دیگر] به شما بدهیم و پس از به پایان رسیدن [فاز] بتا آن‌ها را پس بگیریم. البته این آیتم‌ها در نسخه‌ی کامل بازی وجود خواهند داشت!

شما می‌توانید با مراجعه به انجمن‌های Klei اطلاعات بیشتری در مورد طرح آزمایشی Don’t Starve Together به دست بیاورید. فرم ثبت‌نام هم از طریق وب‌سایت استودیو در دسترس است.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده