// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

معرفی بازی موبایل Last Hope TD

بازی‌های سبک دفاع از قلعه (Tower Defence) جزو محبوب‌ترین بازی‌های موبایل هستند. بازی Last Hope با ترکیب کردن سبک جهان‌باز (Open World) با این سبک، تجربه‌ی مفرحی را برای گیمر‌ها فراهم کرده است. با زومجی در معرفی این بازی همراه باشید.

بازی Last Hope TD توسط تیم برنامه‌نویسی مستقل به نام جی‌ایی سافت‌ور(JE Software) طراحی شده‌ است. بازی به صورت رایگان به همراه پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای(Freemium) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در حال حاضر این بازی برای پلتفرم‌های iOS و اندروید به بازار عرضه شده است. نکته‌ی قابل توجه در مورد این بازی تیم سه نفره‌ی طراحان آن است. تولید بازی در این سطح برای یک تیم مستقل بسیار قابل تحسین است.

ption id="attachment_148890" align="alignnone" width="1280"]نقشه‌ی بازی last hope نقشه‌ی بازی

همه چیز در این بازی درمورد زامبی‌ها است! شما کنترل یک قبیله‌ی سرخ‌پوستی را در‌اختیار دارید و باید این قبیله و دهکده‌ی آن را که در قسمت نامشخصی از صحرای امریکا پنهان شده‌ است در برابر زامبی‌ها محافظت کنید. تفاوت عمده‌ی Last Hope با بازی‌های دیگر در سبک دفاع از قلعه، وجود کاراکترهای قهرمان است. در این بازی شما علاوه بر کنترل برجک‌ها، کاراکترهای قهرمان خود را نیز باید به بهترین حالت ممکن کنترل کنید. هرکدام از این کاراکتر‌ها قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارا هستند.

فضای بازی و کاراکتر‌سازی های  آن به صورت سه‌بعدی طراحی شده‌است و می‌توانید برروی صفحه زوم کنید و اتفاقات بازی و حرکات قهرمان خود را از فاصله‌ی نزدیک ببینید. موسیقی مخوف و ترسناک بازی به همراه جذابیت‌های گرافیکی عالی نظر شما را در همان ثانیه‌های اول بازی جلب می‌کند.

ption id="attachment_148905" align="alignleft" width="463"]نمایی از کارگاه بازی lost hope نمایی از کارگاه بازی last hope

بازی به صورت مداوم آپدیت می‌شود و امکانات و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود. درحال حاضر هشت کاراکتر مختلف در بازی وجود دارند. بعضی از این کاراکتر‌ها با پیشرفت در داستان بازی برای شما باز می‌شوند ولی برای بعضی دیگر باید پول پرداخت کنید. هرکدام از این کاراکتر‌ها توانایی‌ها و قابلیت‌‌های خاص خود را دارند که تمامی آن‌ها را می‌توان پیشرفت داد و قوی‌تر کرد. در واقع مجبور به قوی‌تر کردن کاراکتر خود می‌شوید. ویژگی مهم و قابل‌توجه دیگرLast Hope امکان انتخاب و خرید لوازم این کاراکتر‌ها است. این لوازم شامل لباس، سلاح‌های جنگی و قابلیت‌های منحصر‌به فرد هرکدام از این کاراکتر است. همانطورکه گفتیم بازی در سبک دفاع از قلعه است پس حتما دارای برجک‌های مختلفی است.

هرکدام از این برجک‌ها را باید پیشرفت بدهید تا بتوانید درمقابل حمله‌ی زامبی‌ها دوام بیاورید. پیشرفت‌های مربوط به برجک‌ها در قسمتی به نام کارگاه انجام می‌شود و پیشرفت‌های مربوط به کارکتر اصلی در قسمت مخصوص آن امکان‌پذیر است. همه‌ی این پیشرفت‌ها و آپدیت‌ها با سکه‌های نقره‌ای درون بازی یا پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای امکان‌پذیر است. البته این امکان که با تماشای تبلیغات ویدیویی مدت زمان پیشرفت‌های خود را کاهش دهید نیز به تعداد کمی در اختیار شما قرار دارد که چندان کمک قابل‌توجهی به شما نمی‌‌کند.

ption id="attachment_148907" align="aligncenter" width="1280"]lost hope td princess شاهزاده خانم سرخپوست، اولین شخصیت بازی
انتظار وارد شدن زامبی‌ها از هر ورودی نقشه را داشته‌باشید

درابتدای بازی تمام آموزش‌های لازم برای ادامه بازی را می‌بینید و با تمام امکانات و توانایی‌های کاراکتر خود آشنا می‌شوید و سپس آموزش‌های لازم درمورد برجک‌ها و چگونگی پیشرفت دادن آنها دراختیار شما قرارداده می‌شود. درابتدا کاراکتر شاهزاده خانم سرخ‌پوست دراختیارتان قراردارد.

مراحل اولیه‌ی بازی بسیار ساده پیش می‌رود و زامبی‌ها به راحتی قابل کشتن هستند ولی در ادامه سختی بازی به شدت افزایش می‌یابد و شما را مجبور به پیشرفت کاراکتر اصلی و برجک‌ها می‌کند. البته سختی بازی به توانایی‌های شما به عنوان یک گیمر نیز بستگی دارد ولی بازی چالش‌های جالبی را برای شما فراهم‌کرده است؛ مثلا این‌که زامبی‌ها در بدترین زمان ممکن از سمت دیگر نقشه وارد بازی می‌شوند و شما به طور کامل غافل‌گیر می‌شوید. مدت زمان گیم‌پلی بازی چهار تا پنج روز با توجه به توانایی‌های گیمر درنظر گرفته می‌شود.

ption id="attachment_148899" align="aligncenter" width="1280"]صحنه‌ای جنگ بازی lost hope نمایی از بازی

بازی با سیستم سه ستاره‌ای شما را ارزیابی می‌کند، اگر اجازه ندهید زامبی‌ای از از برجک‌های تدافعی شما عبور کند سه ستاره دریافت می‌کنید. درست است که بازی براساس پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای طراحی شده است، ولی اگر به خوبی استراتژی خود را طراحی کنید و تمام مراحل را با موفقیت با سه ستاره به پایان برسانید، نیاز چندانی به پرداخت پول نخواهید داشت. امکان ذخیره‌ی پیشرفت بازی به صورت آنلاین برای شما فراهم شده‌است. کافی است اجازه دهید بازی به اکانت گوگل‌پلی شما دسترسی داشته باشد. پس از آن می‌توانید از هر دستگاهی بازی خود را ادامه دهید و پیشرفت خود در بازی را از دست ندهید.

دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده