نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۳

تماشا کنید: رونمایی از شخصیت Batgirl در انیمیشن Batman: The Killing Joke

امروز DC Comics تریلر جدیدی از انیمیشن Batman: The Killing Joke منتشر کرد که شخصیت Batgirl را معرفی می‌کند. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

تیم سازنده انیمیشن Batman: The Killing Joke در تلاش است که موارد مناسب و جدیدی را به این انیمیشن اضافه کند و رضایت طرفداران این مجموعه را کسب کند. یکی از موارد اضافه شده به انیمیشن Batman: The Killing Joke حضور شخصیت Batgirl در این انیمیشن است که شرکت DC Comics با انتشار تریلر جدیدی حضور این شخصیت را تأیید کرده است. در این ویدیو شاهد مصاحبه با تارا استرانگ، صداپیشه شخصیت Batgirl، خواهیم بود که او درباره این شخصیت صحبت می‌کند. شما می‌توانید این تریلر را در پایین تماشا کنید:

|

انیمیشن Batman: The Killing Joke برای اولین بار در روز ۴ مرداد ماه به  مدت یک شب در نمایشگاه کمیک‌کان به نمایش گذاشته خواهد شد. پس از این، انیمیشن در روز ۱۲ مرداد به صورت دیجیتالی و در دو بسته DVD و دیسک بلوری منتشر خواهد شد.

Batman: The Killing Joke توسط سازندگان مجموعه Batman: The Animated Series (ساخته شده در دهه ۹۰ میلادی) ساخته می‌شود و کوین کانروی و مارک همیل دوباره نقش‌های بتمن و جوکر را ایفا خواهند کرد. انیمیشن Batman: The Killing Joke اولین انیمیشن شرکت DC Comics است که درجه سنی بزرگسال را دریافت کرده است.

سم رجیستر، رئیس بخش انیمیشن شرکت برادران وارنر، اعلام کرده است سازندگان انیمیشن Batman: The Killing Joke به صورت آزادانه در حال ساخت موارد خلاق و جدیدی در این انیمیشن هستند تا بتوانند فضای تاریک کتاب‌های کمیک بتمن را به خوبی به نمایش بگذارند. او در ادامه گفت:

ما بدون درنظر گرفتن رتبه بندی سنی بنیاد MPAA، از بروس تیم درخواست کرده‌ایم که بر ریشه‌های داستانی کتاب‌های کمیک بتمن پایبند باشد. ما انیمیشن Batman: The Killing Joke را به احترام طرفداران این مجموعه ساخته‌ایم اما این انیمیشن دارای صحنه‌ها و موقعیت‌هایی هست که مناسب افراد کم سن و سال نیست.

وظیفه ما حفظ هسته اصلی طرفداران مجموعه کتاب‌های کمیک بتمن است و ما به خوبی می‌دانیم که طرفداران به چه مواردی علاقه دارند و  در تلاش هستیم موارد مورد نظر آنها را به خوبی در انیمیشن Batman: The Killing Joke قرار بدهیم.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده