نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۳

تماشا کنید: بازی Brawlout برای کنسول ها و رایانه های شخصی معرفی شد

استودیو بازی‌سازی انگری ماب گیمز بازی جدید خود را با نام Brawlout برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

استودیو انگری ماب گیمز (Angry Mob Games) از بازی جدید خود با نام Brawlout رونمایی کرد. Brawlout یک بازی در سبک مبارز‌ه‌ای شبیه بازی انحصاری شرکت نینتندو یعنی Super Smash Bros است که براساس اعلام استودیو انگری ماب گیمز برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

در بازی Brawlout تا سقف هشت بازیکن می‌توانند با انتخاب حیوانات مختلف به صورت همزمان در یک پلتفرم با همدیگر به مبارزه می‌پردازند. در پایان مبارزه، بازیکنی که بتواند مبارزات و افتخارات بیشتری نسبت به دیگر بازیکنان کسب کند، به عنوان پادشاه و به عنوان برنده مبارزه انتخاب خواهد شد.

باگدان لیسیو، رئیس استودیو انگری ماب گیمز، درباره بازی Brawlout توضیح داده است:

همه ما طرفدار بازی‌های مبارزه‌ای هستیم، پس ما یک بازی مبارزه‌ای پلتفرمر ساخته‌ایم. ما شنیده بودیم که بازیکنان دلتنگ بازی‌های مبارزه‌ای کلاسیک هستند و علاقه‌ دارند که یک بازی مبارزه‌ای جدید ساخته شود، بنابراین ما بازی Brawlout را برای علاقه‌مندان این سبک طراحی کردیم و بازیکنان می‌توانند همراه دوستان خود بازی Brawlout را در یک تلویزیون یا به صورت آنلاین در اقصی نقاط جهان با یکدیگر بازی کنند و لذت ببرند.

زمان انتشار بازی Brawlout برای اوایل سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است. شما می‌توانید در پایین تریلر معرفی بازی Brawlout را تماشا کنید:

|

منبع:‌ Attack of The Fanboy

 

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده