// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۳

نینتندو آمار فروش Super Smash Bros را برروی Wii U و 3DS اعلام کرد

نینتندو در گزارشی آمار فروش برخی از بازی‌ها را در ماه ژوئن ۲۰۱۶ (خرداد و تیر ۱۳۹۵) در ایالات متحده اعلام کرد. در این میان نام بازی‌هایی مانند Super Smash Bros با فروش میلیونی بر روی کنسول‌ها خودنمایی می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

نینتندو آمار فروش برخی از تازه‌ترین بازی‌های خود را برروی کنسول‌های Wii U و 3DS منتشر کرده است. بر این اساس، فروش بازی Super Smash Bros. برروی Wii U از مرز ۲ میلیون نسخه عبور کرده است. همچنین در ادامه شاهد فروش بیش از ۳ میلیون نسخه‌ای این بازی برروی 3DS هستیم. این در حالی است که مجموع فروش جهانی بازی برروی کنسول Wii U در حدود ۴/۸ میلیون نسخه و برروی 3DS نیز در بازه‌ی زمانی مشخص تا ۳۱ مارس (۱۲ فروردین) در حدود ۸/۱۲ میلیون نسخه اعلام شده است.

در خبری دیگر از فروش نرم‌افزارهای نینتندو،‌ کمپانی گزارش کرده است که فروش فیزیکی بازی Minecraft برروی Wii U باعث شده تا این بازی در لیست پرفروش‌ترین‌های گروه آماری ان‌پی‌دی به رده یازدهم صعود کند. علاوه بر این، Kirby: Planet Robobot نیز در جایگاه چهارم برای ماه ژوئن ۲۰۱۶ در ایالات متحده قرار گرفته است. لیست کامل برترین‌های ان‌پی‌دی در ۲۱ جولای (۳۱ تیر)، سه‌شنبه هفته جاری منتشر می‌شود.

نینتندو همچنین در خبری دیگر اعلام کرده است که بازی Rhythm Heaven Megamix، ‌توانسته در زمینه فروش، «با قدرت در بین پرفروش‌ترین‌های eShop نینتندو، در بیشتر روزهای ماه قرار بگیرد».

در زمینه سخت‌افزار نیز، طبق گزارش نینتندو کنسول‌های خانواده 3DS‌ (شامل 2DS و 3DS) توانسته افزایش ۳۹ درصدی میانگین آمار فروش هفتگی را در ماه می ادامه دهد. کنسول 2DS در جریان ماه می در ایالات متحده با کاهش قیمتی جذاب، در حدود ۸۰ دلار به فروش می‌رسد.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده