نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

Interpol: The Trail of Dr. Chaos به لیست بازی‌های Backward Compatibility اضافه شد

در ادامه عرضه بازی‌های ایکس‌باکس 360 برای ایکس‌باکس وان از طریق Backward Compatibility، بازی Interpol: The Trail of Dr. Chaos برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت عرضه شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

پس از اینکه هفته گذشته بازی موردانتظار Red Dead: Redemption از طریق قابلیت Backward Compatibility برای ایکس‌باکس وان عرضه شد، این هفته هم شاهد عرضه یک بازی ایکس‌باکس 360 دیگر برای این کنسول هستیم که البته به اندازه بازی هفته قبلی بزرگ نیست. Interpol: The Trail of Dr. Chaos یک بازی در سبک ماجراجویی اشیای پنهان (Hidden Object) است که روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت قابل بازی است و اگر پیش از این بازی را خریداری نکرده باشید، می‌توانید آن را به قیمت ۵ دلار از فروشگاه مایکروسافت بخرید.

Interpol: The Trail of Dr. Chaos همچنین یک بازی کم‌حجم به شمار می‌رود و تقریبا ۹۰۰ مگابایت حجم دارد. قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اولین بار در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ در اختیار دارندگان ایکس‌باکس وان قرار گرفت و از آن تاریخ تا به الان بازی‌های ایکس‌باکس 360 زیادی از این طریق برای ایکس‌باکس وان عرضه شده‌اند. مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که تا به الان بازی‌های عرضه شده از طریق این قابلیت، به میزان بیش از ۱۰۰ میلیون ساعت توسط کاربران بازی شده‌اند.

شما دوست دارید در آینده چه بازی‌های دیگری برای قابلیت Backward Compatibility عرضه شوند؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده