نویسنده: محسن بیگی نیا
// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

شیگرو میاموتو: Star Fox Zero دست کم گرفته شده ترین بازی Wii U است

شیگرو میاموتو، بازیساز مشهور ژاپنی در نینتندو (Nintendo)، که رهبری تیم سازنده‌ی Star Fox Zero را نیز به عهده داشته، معتقد است این بازی دست کم گرفته شده‌ترین بازی Wii U است. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

در حالی که ممکن است Wii U کنسولی نباشد که همه در موردش صحبت کنند، اما در هر صورت از زمان عرضه‌اش در سال ۲۰۱۲ تا کنون مجموعه‌ی نابی از بازی‌ها برای آن ساخته شده‌اند. در حالی که چندین بازی وجود دارند که به طور قطع کمتر از میزان واقعی  ارزشگذاری شده‌اند، با این حال شیگرو میاموتو، فکر می‌کند که یکی از آن بازی‌ها پایین‌ترین مکان را به خودش اختصاص داده است.

میاموتو طی گفتگویی با وب سات گیم اینفورمر (Game Informer) بیان کرد که از نظر او بازی Star Fox Zero که امسال عرضه شده، دست کم گرفته شده‌ترین بازی Wii U است. او گفته است:

Miyamoto-Star-Fox

من شخصاً فکر می‌کنم که اگر شما بنشینید و  Star Fox را بازی بکنید یک بازی واقعاً سرگرم کننده خواهد بود. برای مثال من فکر می‌کنم که اگر یک کودک که در دوره‌ی مدرسه‌ی ابتدایی مشغول تحصیل است بدون هیچ تصور قبلی‌ به انجام این بازی بپردازد، از این بازی واقعاً لذت خواهد برد. من فکر می‌کنم که برای خواهر و برادرها نیز بسیار لذت بخش باشد که این بازی را در کنار هم بازی کنند.

در حالی که شنیدن این حرف از زبان کسی که خودش این پروژه را هدایت می‌کرده چندان غافلگیر کننده نیست، مسأله‌ای که بسیار جالب به نظر می‌رسد زمانی است که بیل ترینن، مدیر ارشد بازاریابی محصولات نینتندو آمریکا (Nintendo of America)، پیشنهادهای خودش را مطرح می‌کند. او گفته است:

من به شخصه فکر می‌کنم که Pikmin 3 متحیر کننده‌ترین بازی روی Wii U است. این بازی احتمالا برای شش تا هفت سال آینده بازی مورد علاقه‌ی من باقی خواهد ماند. من فکر می‌کنم که کمتر کسی متوجه این موضوع شده باشد که حالت چند نفره‌ی Bingo Battle این بازی به معنای واقعی کلمه بهترین حالت چند نفره‌ای بوده است که از زمان Smash Bros تا کنون ساخته شده است. این [حالت] بسیار سرگرم کننده است.

میاموتو گفت از نظر او Pikmin 3 بازیی است که با وضعیت جدید تجربه‌های آنی از بازی‌ها در صنعت جور در نمی‌آید. وی با این جمله به صحبت‌های خودش در این رابطه پایان داد:

این برای مردم سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود که اجازه دهند در یک بازی غرق شوند و به آهستگی از آن لذت ببرند.

آیا شما با نظرات میاموتو در مورد Star Fox Zero و Pikmin 3 موافق هستید؟

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده