// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳

عکس‌های جدید Transformers: The Last Knight نوید یک فیلم با اکشن بالا را می‌دهد

تصاویر جدیدی از فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) منتشر شده است که بر اساس آن‌ها، شاهد یک فیلم با اکشن بالا خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

معمولا فیلم‌سازان دو دسته هستند. دسته اول کسانی که دوست دارند فیلم خود را بدون فاش کردن کوچک‌ترین اطلاعات بسازند و دسته دوم، فیلم‌سازانی که با اخبار و عکس‌های مختلف طرفداران خود را از جزئیات باخبر می‌کنند. مایکل بی، فیلم‌ساز سینمایی، ظاهرا جز دسته دوم به حساب می‌آید. وی اخیرا در صفحه اینستاگرام خود عکس‌هایی از پشت صحنه فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) را منتشر کرده است.

همچنین ایزایبلا مونر، بازیگر سینما، نیز در صفحه اینستاگرام خود ویدیویی کوتاه از صحنه فیلم‌برداری گذاشته است. این ویدیو مربوط می‌شود به یک صحنه اکشن مربوط به واژگون شدن یک مترو.

جدای از این عکس‌ها ماه گذشته مایکل بی یک تصویر از اتوبات جدید این نسخه به نام Squeeks را منتشر کرد. از طرفی دو اتوبات محبوب این سری یعنی Bumblebee و Barricade نیز در این نسخه حضور دارند. فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه در خرداد/تیر ماه ۱۳۹۶ اکران خواهد شد. مایک والبرگ به همراه آنتونی هاپکینز و جاش دومل در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی کمپانی Paramount اعلام کرد که از امسال تا سه سال آینده شاهد سه نسخه از فیلم تبدیل شوندگان خواهیم بود. تبدیل شوندگان ۶ در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ و تبدیل شوندگان ۷ در تاریخ ۷ تیر ۱۳۹۸ اکران خواهند شد.

بنظر می‌رسد تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه، آخرین قسمت از این سری است که مایکل بی آن را کارگردانی خواهد کرد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده