نویسنده: محمد شیرزاده
// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

بازی موبایل Split Masters برای اندروید و iOS عرضه شد

بازی Split Masters یک بازی موبایل بسیار زیبا است که در آن باید تعادل شخصیت خود را تحت کنترل قرار بگیرید و رکورد بزنید. با زومجی در ادامه این مطلب همراه باشید.

همه می‌دانند که ژان کلود ون دم استاد تعادل است. حالا بازی موبایل Split Masters به شما اجازه می‌دهید تا در زمینه حفظ تعادل به مهارت ون دم برسید!. بازی Split Masters یک بازی رکوردی جدید است که می‌توان از آن به عنوان نسخه عمودی بازی Daddy Long Legs یاد کرد. وظیفه شما در این بازی این است که قدم به قدم از یک دریچه عمودی بالا بروید. هر ضربه‌ای که به صفحه گوشی بزنید یکی از پاها تکان می‌خورد و درست مثل Daddy Long Legs باید با یک ریتم مشخص این کار را انجام دهید تا تعادل را حفظ کنید.

شخصیت‌های قابل بازی زیادی در Split Masters وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را باز کنید. همچنین سیستم اچیومنت و جدول برترین بازیکنان نیز وجود دارد. این بازی کاملا رایگان است و شما می‌توانید با پرداخت درون برنامه‌ای مبلغ ۱/۹۹ دلار تمامی تبلیغات آن را حذف کنید. شما همچنین می‌توانید با ۹/۹۹ دلار قفل تمامی شخصیت‌های قابل بازی را باز کنید. این بازی برای اندروید و iOS عرضه شده است.

منبع: Toucharcade

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده