نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

الکترونیک آرتز: بازی Mirror's Edge Catalyst در حد انتظارات ما ظاهر شد

گرچه Mirror's Edge Catalyst برخلاف آنچه که انتظار می‌رفت نتوانست موفقیت چندانی کسب کند، اما گویا الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر بازی، به اندازه‌ی کافی از آن رضایت دارد. با زومجی همراه باشید.

با وجود نقدها و بازخوردهای نه‌چندان مثبت Mirror's Edge Catalyst به نظر می‌رسد که ناشر این بازی از عملکرد آن راضی است. لورا میِل (Laura Miele)، رئیس بخش انتشارات جهانی الکترونیک آرتز، اخیراً گفته است که Catalyst در حد و اندازه‌ی انتظارات این کمپانی ظاهر شده است. وی بدون آنکه اشاره‌ای به میزان فروش بازی داشته باشد، گفت:

ما بسیار خرسندیم که چنین کاراکتر (فیث کانرز، شخصیت اصلی بازی) و چنین دنیایی را روانه‌ی بازار کرده‌ایم. [Catalyst] بازی بزرگی [در سبک] جهان‌باز است. ما نسبت به تجربه‌ی [فراهم‌شده در نسخه‌ی] اول، تغییرات فراوانی را [در بازی] اعمال کرده‌ایم و از این بابت بسیار راضی هستیم.

بازی Mirror's Edge Catalyst با عملکردی کم‌وبیش متوسط، میانگین امتیاز ۷۰ تا ۷۵ را از مجموع نمرات ثبت‌شده‌اش در وب‌سایت متاکریتیک، دریافت کرده است. ما هم در زومجی این بازی را بررسی کردیم و امتیاز ۷ را برای آن در نظر گرفتیم.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده