نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی موبایل Bomb Squad

بازی موبایل Bomb Squad توسط اریک فرملینگ ساخته شده و برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی عرضه شده است. با زومجی همراه باشید تا با این بازی بیشتر آشنا شویم.

Bomb Squad یک بازی بسیار مفرح و سرگرم‌کننده است که اولین بار در سال ۲۰۱۱ برای سیستم عامل‌های مک و لینوکس عرضه شد و چندی پیش هم شاهد انتشار آن برای اندروید بودیم. این بازی توسط استودیو Eric Foremling ساخته و منتشر شده است و نسخه مک آن در سال ۲۰۱۲ به عنوان بهترین بازی چندنفره سال از دید سایت OneClickMac انتخاب شد. Bomb Squad را هم می‌توان به صورت تک‌نفره و هم با همراهی دوستان بازی کرد که لذت اصلی بازی در بخش چند‌نفره آن نهفته است. در ابتدای بازی و پیش از شروع هر مسابقه، باید شخصیت خود را از بین گزینه‌های موجود که مواردی مثل نینجا، خرس (!)، آشپز و یک سرباز را شامل می‌شوند، انتخاب کنید. سپس نوبت به انتخاب نوع بازی می‌رسد که در این قسمت هم شامل تنوع بسیار بالایی هستیم و از یک بازی شبیه به فوتبال آمریکایی گرفته تا چند حالت دیگر را شاهد هستیم.

ption id="attachment_148491" align="aligncenter" width="790"]معرفی بازی موبایل Bomb Squad فوتبال آمریکایی با طعم Bomb Squad!

شخصیت شما ۴ عمل اصلی را می‌تواند انجام دهد که قطعا مهم‌ترین آن‌ها، امکان پرتاب بمب است و امکان مشت زدن به دشمن یا حتی برداشتن و پرتاب کردن آن‌ها هم در بازی وجود دارد. یکی از مواردی که تنوع خیلی خوبی به گیم‌پلی بازی می‌بخشد، وجود انواع مختلف بمب در آن است که می‌توانید در قالب جعبه‌هایی که در زمین بازی ظاهر می‌شوند، آن‌ها را بردارید. بمب‌های چسبنده یا یخی و همچنین مین‌های ضد‌نفر و چند نوع بمب دیگر را می‌توانید در قالب این جعبه‌ها برداشته و استفاده کنید.

همان‌طور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم، هیجان اصلی بازی زمانی است که آن را همراه با دوستان‌تان تجربه می‌کنید. ۸ نفر به طور همزمان می‌توانند Bomb Squad را بازی کنند و در این مواقع گاهی صحنه‌های بازی به قدری در اثر پرتاب بمب‌های مختلف توسط شما یا دشمنان شلوغ می‌شود که ممکن است شخصیت خودتان را گم کنید. ولی همین مساله چنان هیجانی به گیمر‌ها القا می‌کند که نمونه مشابه‌اش را در کم‌تر بازی موبایل دیگری می‌توان تجربه کرد. طراحی‌های  خوب محیطی و طراحی بامزه شخصیت‌های بازی و همچنین موسیقی بی‌نظیر آن که شبیه به سمفونی‌های بتهوون است، از مواردی هستند که در مفرح‌تر کردن بازی نقشی اساسی ایفا می‌کنند.

ption id="attachment_148490" align="aligncenter" width="790"]معرفی بازی موبایل Bomb Squad حالت بازی بدون جاذبه یکی از مفرح‌ترین حالت‌های Bomb Squad است

در حالت کلی، تنوع بالای شخصیت‌ها و بمب‌ها، وجود حالت‌های مختلف بازی، امکان تجربه بازی همراه با دوستان و همچنین جلوه‌های بصری و صوتی ایده‌آل، Bomb Squad را به یک بازی بسیار سرگرم‌کننده تبدیل کرده که مخصوصا در مهمانی‌ها و زمانی که همراه دوستان‌تان هستید، می‌تواند ساعتی بسیار لذت‌بخش برایتان خلق کند.

دانلود از گوگل پلی

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده