نویسنده: فرشید معتمد
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰

Futuremark بنچمارک جدید دایرکت ایکس 12 با نام Time Spy را منتشر کرد

Futuremark جدیدترین افزونه‌ برای بسته‌ی بنچمارک 3DMark را منتشر کرده است که می‌تواند قابلیت‌های نهفته‌ی کارت گرافیکی شما را به بوته‌ی آزمایش گذارد. برای جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

Futuremark جدیدترین افزونه‌ برای بسته‌ی بنچمارک 3DMark را منتشر کرده است. این افزونه‌ی جدید شامل بنچمارک "Time Spy" و بخش Stress-Test مربوط به آن می‌شود. تمام کاربران نسخه‌ها‌ی Basic و Advanced Edition دسترسی محدودی به Time Spy خواهند داشت، اما کاربران فعلی نسخه‌ی پیشرفته (Advanced) گزینه‌ای برای این افزونه‌ی جدید دارند که با خرید یک کلید ارتقا به مبلغ ۹ دلار و ۹۹ سنت تمامِ امکانات آن باز و قابل استفاده خواهد شد. البته Futuremark به مدتی محدود تا ۲۳ ماه جولای (۲ مردادماه) این کلید ارتقا را برای کاربران فعلی با تخفیف و به قیمت ۴ دلار و ۹۹ سنت عرضه خواهد کرد.

3DMARK Time Spy
بنچمارک جدید Time Spy با حمایت‌های انویدیا، ای‌ام‌دی، اینتل و مایکروسافت توسعه داده شده و از API جدید دایرکت ایکس 12 بهره می‌برد. به همین جهت این تست برای اجرا به ویندوز 10 نیاز دارد. این تست با به خدمت گرفتن امکاناتِ رابط دایرکت ایکس 12 با سربارِ پایین، تقریبا به صورت نمایی بار پردازشی سه بعدی را نسبت به تست معروف Fire Strike در همین بسته‌ی نرم افزاری افزایش می‌دهد تا یک صحنه‌ی گرافیکی شدیدا سنگین را به نمایش گذارد و هر پی‌سی گیمینگ یا حرفه‌ای را برای اجرای آن به زحمت اندازد و به چالش بگیرد. این تست همچنین می‌تواند در برخی رزولوشن‌های فراتر از 4K هم استفاده شود.

منبع: Techpowerup


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده