نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۳

برای نسخه مینی کنسول NES بازی‌ های بیشتری عرضه نخواهد شد

کمپانی نینتندو دیروز نسخه مینی کنسول NES را معرفی کرد که قرار است پاییز امسال همراه با ۳۰ بازی عرضه شود. حال اعلام شده که این کنسول فقط همین ۳۰ بازی را خواهد داشت و بازی‌های بیشتری برایش عرضه نخواهند شد. با زومجی همراه باشید.

معرفی نسخه مینی کنسول NES توسط نینتندو که NES Classic Edition نام دارد، یکی از اخبار جالب این روز‌های دنیای بازی‌های ویدیویی بود. این کنسول همراه با ۳۰ بازی عرضه خواهد شد که شامل آثاری مثل Super Mario، The Legend of Zelda و Final Fantasy می‌شوند و قیمت آن ۶۰ دلار اعلام شده است. با این حال نینتندو اعلام کرده که قرار نیست بازی‌های بیشتری برای این کنسول عرضه شوند؛ چرا که مینی NES توانایی اتصال به اینترنت یا استفاده از حافظه‌های خارجی را ندارد و در نتیجه نمی‌توان بازی جدیدی روی آن نصب کرد.

همچنین پس از معرفی این کنسول، یک سوال دیگر هم برای طرفداران پیش آمده بود مبنی بر اینکه آیا درگاه کارتریج این کنسول قابل استفاده است یا خیر؟ نینتندو در پاسخ به این سوال هم اعلام کرده که درگاه کارتریج روی کنسول فقط حالت ظاهری داشته و باز نمی‌شود. در نتیجه امکان استفاده از کارتریج‌های قدیمی کنسول NES وجود نخواهد داشت.

نینتندو در بخش پایانی توضیحات خود هم اعلام کرد که هنوز برنامه‌ای برای عرضه نسخه مینی دیگر کنسول‌های خود مثل SNES یا N64 ندارد.

منبع: Kotaku


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده