نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۳

در بازی موبایل Batman: Arkham Underworld، بتمن دشمن شما خواهد بود

استودیوی تورباین (Turbine)، سازنده بازی Lord of the Rings Online، بازی موبایل و رایگان Batman: Arkham Underworld را برای سیستم عامل iOS معرفی و عرضه کرد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

در حالی که طرفداران بتمن مجبور هستند مدتی بیشتر برای کالکشن Batman: Return to Arkham صبرکنند، بازی جدیدی از این سری بازی برای پلتفرم موبایل عرضه شده است. Arkham Underworld ، یک بازی رایگان (Free-To-Play) است که توسط استودیوی توربین، برای سیستم عامل iOS ساخته و عرضه شده است.

شما در این بازی به جای بتمن بازی نخواهید کرد، بلکه در نقش برخی از اعضای گروه تبه کار Caped Crusader به انجام بازی خواهید پرداخت. هدف کلی از بازی این است که به «مغز متفکر بعدی جنایتکاران» آرکهام تبدیل شوید و  شما این کار را با گردآوری یک ارتش از سرسپردگان و در نهایت مبارزه با دیگر آدم بدها در بخش «گیمر علیه گیمر» (PvP) انجام خواهید داد.

|

ابر خلافکارانی که در این بازی حضور دارند عبارتند از The Riddler ،Harley Quinn ،Mr. Freeze ،Scarecrow و Killer Croc. بعلاوه، اگر که امپراطوری خلافکاری شما به اندازه‌ی کافی بزرگ بشود، ممکن است که در مرحله‌ی نهایی مستقیما در روبروی خود بتمن قرار بگیرید. از نظر داستانی، Arkham Underworld پیش از اتفاقات بازی Batman: Arkham Asylum رخ خواهد داد.

استودیوی برادران وارنر (Warner Bros) هنوز هیچ برنامه‌ای را برای عرضه‌ی Arkham Underworld  برای دستگاه‌های اندرویدی اعلام نکرده است. Batman: Return to Arkham  تنها بازی بتمنی نیست که امسال قرار است عرضه شود. Batman: Arkham VR نیز در ادامه‌ی سال برای پلی‌استیشن VR عرضه خواهد شد، در حالی که کالکشن Batman: Return to Arkham نیز بر طبق گزارش‌ها ماه نوامبر عرضه خواهد شد، هر چند این موضوع هنوز به طور رسمی بیان نشده است.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده