نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

به موسیقی ابتدایی بازی Eagle Flight گوش دهید

اینون زور،‌ آهنگ‌ساز معروف بازی‌های ویدیویی که برای بازی‌هایی مانند Fallout 4 و Prince of Persia موسیقی متن ساخته،‌ وظیفه‌ آهنگ‌سازی بازی جدید واقعیت مجازی یوبیسافت با نام Eagle Flight را نیز برعهده دارد. وی اولین قطعه از این موسیقی متن را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را گوش دهید.

یکی از بازی‌های جالب واقعیت مجازی که توسط Ubisoft در دست ساخت است،‌ بازی Eagle Flight است که شما را در نقش یک عقاب قرار می‌دهد. چند روز پیش این کمپانی فرانسوی اعلام کرد که Inon Zur وظیفه ساخت موسیقی برای این بازی را بر عهده دارد. زور را بیشتر برای آهنگ‌سازی برای بازی‌هایی همچون فال‌اوت 4 و شاهزاده فارسی می‌شناسند. پس از اعلام این خبر، ناشر فرانسوی اولین آهنگ از این ساخته اینون زور را در حساب رسمی خود در یوتیوب منتشر کرد که زیر می‌توانید آن را گوش دهید:

|

نام این آهنگ، آسمان وحشی (The Wild Sky) است و آرالی برایتون و میمی پیج خوانندگان آن هستند. بندیکت اویمه، ناظر بخش موسیقی یوبیسافت در بیانیه‌ای درباره موسیقی این بازی چنین گفت:

انرژی فوق‌العاده خلاقانه اینون در این موسیقی کاملا حس می‌شود. او با این آهنگ، به زیبایی هیجان پرواز و جو شاعرانه شهر پاریس را به شنونده منتقل می‌کند. موسیقی اینون در تمام مدت این بازی ماجراجویی واقعیت مجازی با بازیکنان همراه است.

کسانی که به کارهای این آهنگ‌ساز علاقه دارند، می‌توانند آلبوم موسیقی بازی را پاییز امسال و همزمان با عرضه بازی تهیه کنند. بازی Eagle Flight توسط استودیو فان‌هاوس که یک زیرمجموعه از یوبیسافت مونترال است، ساخته شده است. همانطور که از اسم بازی پیدا است، در این بازی شما وظیفه کنترل یک عقاب را بر عهده دارید که بر فراز شهر پاریس به ماجراجویی می‌پردازد. البته پاریس پیاده‌سازی شده در این بازی با آن چه که شما از پاریس فعلی می‌دانید، تفاوت‌هایی دارد. داستان بازی در زمانی رخ می‌دهد که انسان‌ها ۵۰ سال است که این شهر را ترک کرده‌اند و طبیعت دوباره پاریس را پس گرفته است.

بازی Eagle Flight قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن VR، آکیولس ریفت و اچ‌تی‌سی وایو منتشر شود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده