نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۱

تماشا کنید: بازی Worms W.M.D با حال و هوای بازی‌های Rocket League و Broforce

پیش‌خریدکنندگان Worms W.M.D بسته‌ای را به دست می‌آورند که حال‌وهوای بازی‌هایی مانند Rocket League ،Broforce و Saints Row IV را به این بازی جدیدِ تیم 17 (Team17) می‌آورد. با تماشای تریلر معرفی این بسته با زومجی همراه باشید.

مجموعه‌ی «کرم‌ها» (Worms) از آن سری بازی‌های قدیمی است که هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد. تیم 17، سازنده‌ی Worms، مدتی است که نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه را در دست ساخت دارد؛ نسخه‌ای که Worms W.M.D نامیده می‌شود و قرار است در اوایل شهریورماه روانه‌ی بازار شود. اکنون خبر رسیده که تیم 17 بسته‌ای را برای پیش‌خریدکنندگان این بازی در نظر گرفته که المان‌های شاخص بعضی از بازی‌های پرطرفدار این سال‌ها را در قالب لباس‌ها، مراحل و سلاح‌های مختلف به Worms W.M.D می‌آورد. این بازی‌ها عبارت‌اند از:

از شما دعوت می‌کنیم که برای آشنایی بیشتر با محتویات این بسته تریلر ویژه‌ی آن را تماشا کنید؛ ضمن اینکه اگر از طرفداران قدیمی Worms باشید، دیدن این ویدیو برای‌تان لطفی دوچندان خواهد داشت.

 

  | 

بازی استراتژی Worms W.M.D قرار است در سه‌شنبه ۲ شهریور (۲۳ اوت) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. این بازی مدتی است که با قیمت ۳۰ دلار در فروشگاه استیم پیش‌فروش شده است.

منبع: MCVUK


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده