نویسنده: محمد شیرزاده
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸

اطلاعات جدید فیلم Justice League از زبان جی کی سیمونز

بی شک جی کی سیمونز، بازیگر برنده جایزه اسکار، نمایش فوق العاده‌ای در نقش «رئیس پلیس گوردون» اجرا خواهد کرد. به تازگی وی اطلاعات جدیدی در رابطه با نقش خود در فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) به کارگردانی زک اسنایدر در اختیار قرار داده است. با زومجی همراه باشید.

جی کی سیمونز، بازیگر نقش «رئیس پلیس گوردون» در فیلم سینمایی «لیگ عدالت»، به تازگی اطلاعات جدیدی درباره شخصیت خود در اختیار هواداران قرار داده است. وی در این رابطه به اینترتینمنت ویکلی گفت:

هم سن و سال‌های من رئیس پلیس گوردون را به عنوان یک شخصیت سطحی و مشابه بابانوئل به خاطر دارند اما فکر می‌کنم طی سال‌های گذشته جنبه‌های گردن کلفتی زیادی به شخصیتش اضافه شده‌اند. یکی از مواردی که درباره این شخصیت دوست دارم این است که بتوانم جنبه گردن کلفتی وی را نشان دهم. شما در دنیایی زندگی می‌کنید که گردن کلفت بودن در مقایسه با «بتمن» کار سختی است اما در دنیایی بدون ابرقهرمان‌ها، گوردون می‌تواند از پس خودش بر بیاید. وی کسی است که یک همکار واقعی برای بتمن است، نه کسی که چراغ «بت سیگنال» را روشن می‌کند و عاجزانه از وی تقاضای کمک می‌کند.

چند هفته پیش عکسی از این بازیگر در حال بدنسازی منتشر شد، با این حال سیمونز می‌گوید که عضلاتش هیچ ربطی به نقشش در «لیگ عدالت» نخواهد داشت. سیمونز همچنین در رابطه با کار خود برای فیلم «لیگ عدالت» صحبت‌هایی انجام داد. وی در این رابطه گفت:

راستش را بخواهید پس از دفعه دومی که حدود شش یا هفت سال پیش به شدت چاق شدم، تصمیم گرفتم برای بقیه عمرم اندامی سر حال داشتم باشه. دوست ندارم شخصیتی محبوب مثل «جیمز گوردون» را بد نشان دهم. ساخت این فیلم برای من تجربه خوبی بوده است و امیدوارم در فیلم‌های دیگر نیز حضور پیدا کنم.

«لیگ عدالت» در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbookresources


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده