نویسنده: آرش عیاری
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۳

سونی هم مانند مایکروسافت در گیمزکام 2016 کنفرانس خبری برگزار نخواهد کرد

به نظر می‌رسد دو کمپانی بزرگ شاغل در بازی‌های ویدیویی یعنی سونی و مایکروسافت، علاقه‌ای به برگزاری کنفرانس خبری در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ ندارند. سونی هم مانند مایکروسافت اعلام کرد که مانند سال‌های گذشته یک کنفرانس مستقل در گیمزکام نخواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

این‌طور که از شواهد پیدا است، مایکروسافت تنها شرکت تولید کننده کنسول بازی نیست که قصد برگزاری یک کنفرانس خبری در نمایشگاه پیش روی گیمزکام ۲۰۱۶ را ندارد. پیش از این در زومجی خواندید که مایکروسافت با اعلام برنامه‌های خود برای نمایشگاه گیمزکام، تایید کرد که این شرکت مانند سالیان گذشته، یک کنفرانس و نمایش را نخواهد داشت.

در ادامه خبرهای تا حدودی ناخوشایند راجع به نمایشگاه گیمزکام آلمان، شعبه فرانسه شرکت سرگرمی‌های سونی هم در خبری اعلام کرد که آن‌ها هم نطق خبری مستقلی در این رویداد نخواهند داشت.

البته این به معنای عدم حضور سونی و بازی‌هایش در این همایش نیست. سونی و استودیوهای تحت نظر او همچنان در گیمزکام حضور خواهند داشت و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این غرفه‌ها به تجربه بازی‌ها بپردازند.

با این شرایط،‌ مشخص نیست که کنفرانس بعدی سونی در اروپا در چه زمانی و طی چه رویداد برگزار خواهد شد. شاید باید منتظر هفته بازی‌های پاریس بمانیم تا ببینیم آیا سونی در این رویداد کنفرانس خبری خواهد داشت یا خیر.

نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ آگوست (۲۷ تا ۳۱ مردادماه) در شهر کلن کشور آلمان برگزار می‌شود.

نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع: Dualshockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده