نویسنده: محسن بیگی نیا
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۳

بازی Killer Instinct: Definitive Edition امسال عرضه خواهد شد

مایکروسافت (Microsoft) و استودیوی آیرون گلکسی (Iron Galaxy) نسخه‌ی فیزیکی Killer Instinct: Definitive Edition را که هر سه فصل بازی و دیگر بازی‌های کلاسیک سری را در بر دارد معرفی کردند. با زومجی همره باشید.

شما می‌توانید همین الان تمام شخصیت‌ها و استیج‌های Killer Instinct را در کنار یکسری محتویات دیجیتالی مانند بازی‌های کلاسیک سری را بخرید. هر چند اگر که خواستار تمامی آنها در یک بسته‌ی فیزیکی باشید، باید تا ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) صبر کنید. شما هم اکنون می‌توانید نسخه‌ی Definitive Edition بازی را از آمازون (Amazon) پیش خرید کنید.

Killer Instinct: Definitive Edition شامل ۲۶ کاراکتر و ۲۰ استیج از سه فصل اول بازی است. هنوز فصل چهارم برای بازی معرفی نشده است، اما احتمالاً مجبور خواهید بود برای استفاده از محتویات اضافه احتمالی مجدداً هزینه‌ای پرداخت کنید. این نسخه‌ی فیزیکی بازی‌های کلاسیک سری، Killer Instinct (۱۹۹۴) و Killer Instinct 2 (۱۹۹۶)، موسیقی رسمی بازی و بسته‌ای از پوشش‌های اضافه برای کاراکترها از جمله گارگوس طلایی (Gold Gargos) را شامل می‌شود.

Killer-Instinct

این نسخه از بازی با قیمت ۴۰ دلار به فروش خواهد رسید  و تنها برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. هر چند شما می‌توانید تمام کاراکترها و استیج‌های نسخه‌ی دیجیتالی Killer Instinct را روی ایکس‌باکس وان و پی‌سی تهیه کنید. این اولین نسخه‌ی فیزیکی Killer Instinct نیست. نسخه‌ی Combo Breaker Pack نیز به همراه تمام کاراکترهای فصل اول بعلاوه‌ی یک کد دانلود برای شخصیت TJ Combo از فصل دوم بازی قبلاً عرضه شده بود. نسخه‌ی دیجیتالی Killer Instinct: Supreme Edition که حاوی تمام کاراکترها، پوشش‌ها، لوازم جانبی موجود برای کاراکترها، ۱۸۰۰۰ KI Gold و یک VIP 2 XP Booster است نیز با قیمت ۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

جدیدترین شخصیت Killer Instinct پس از ماه‌ها شایعه، در E3 2016 معرفی شد. General Raam (جنرال رم)، شخصیت منفی Gears of War، با قابلیت استفاده از چاقوی دندانه‌دار و احضار کردن Kryllها برای حمله هم اکنون در دسترس است. هنوز آخرین شخصیت Killer Instinct: Season 3 معرفی و عرضه نشده است.

|

Killer Instinct هم اکنون روی ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 به طور رایگان قابل تهیه است و هر هفته یکی از شخصیت‌های بازی به طور چرخشی در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده