// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

God of War جدید با الهام از The Last of Us به تکامل رسیده است

کوری بارلوگ، کارگردان نسخه جدید God of War، طی مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که این بازی در موارد بسیاری از The Last of Us الهام گرفته تا یک بازی عمیق باشد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

The Last of Us، ساخته استودیو ناتی‌داگ یکی از بیاد ماندنی‌ترین بازی‌ها از بسیاری جهات است و خیلی از گیمر‌ها هم از نظر گیم‌پلی و هم از بعد داستانی این بازی را ستایش می‌کنند. اکنون طبق گفته‌ی توسعه‌دهندگان God of War جدید، آنها امیدوار هستند تا بازی آنها به سطحی از پختگی بازی The Last of Us برسد.

کوری بارلوگ (Cory Balrog)، کارگردان God of War در مصاحبه‌ای با ای‌پی‌ان (EPNdotTV)، صحبت‌های تازه‌ای را پیرامون مسیر حرکت جدید بازی ارائه کرده است. به اعتقاد بارلوگ، بازی The Last of US راه را برای بلوغ هرچه بیشتر God of War جدید هموار کرده است:

The Last of Us یک بازی فوق‌العاده است و ناتی‌داگ یک تیم با استعداد باور نکردنی، [در نتیجه] مقایسه شدن با آنها شگفت‌انگیز است. The Last of Us باعث گسترش بازی‌ها و آمادگی مخاطبین برای داستان‌های پیجیده شده و به شکل چمشگیری با عدم ارائه تمام پاسخ‌ها به بازیکنان، آنها را به کند و کاش عمیق‌تر وادار می‌کند. بله، Last of Us این مسیر را [برای عمیق‌تر شدن بازی‌ها] هموار کرده است.

مخاطبین اکنون برای گفتن روایت‌های داستانی عمیق‌تر به جای سناریوهای معمول مانند نجات جهان توسط یک قهرمان، آماده هستند. God of War جدید بازیکنان را با شخصیت کریتوس همراه می‌کند که به دنبال برقراری ارتباط با فرزند خود در جریان بازی و سکانس‌های مختلف است. شما می‌توانید مصاحبه ۸ دقیقه با کارگردان God of War را از پایین تماشا و دانلود کنید:

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

بازی God of War در تاریخ نامشخصی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده