نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

طراح ارشد بازی Monument Valley استودیوی جدید خود را تاسیس کرد

Monument Valley یکی از بهترین بازی‌های موبایل در سال‌های اخیر بود که طرفداران بسیار زیادی دارد. حال طراح ارشد این بازی، استودیوی جدیدی با نام Mountain تاسیس کرده و به ساخت بازی‌های موبایل خواهد پرداخت. با زومجی همراه باشید.

بازی Monument Valley که توسط استودیو استوو (Ustwo) ساخته شده بود، یکی از موفق‌ترین و تاثیر‌گذار‌ترین بازی‌های موبایل در سال‌های اخیر بود که یک بازی کاملا متفاوت با ایده‌ای انقلابی در بین بازی‌های پازل بود که سازندگان از نقاشی‌های موریس اشر در طراحی آن الهام گرفته بودند. حال کن وونگ، طراح ارشد این بازی، تصمیم گرفته تا شخصا استودیوی مستقلی تاسیس کند. این استودیو مانتین (Mountain) نام دارد و وونگ اعلام کرده که در این استودیو به ساخت بازی‌های کوچک و زیبا خواهد پرداخت.

وونگ پیش از این در ساخت بازی Monument Valley خلاقیت هنری خود را به رخ همگان کشیده و قطعا بازی بعدی وی در استودیو جدیدش هم می‌تواند حداقل از حیث هنری بسیار عالی باشد. همچنین کارمینا وست، عضو سابق استودیو Tin Man Games و سم کریسپ با وونگ در استودیو جدیدش همکاری خواهند کرد.

استودیو جدید وونگ عضو انجمن The Arcade خواهد بود که بیش از ۳۰ استودیو بازیسازی از جمله هیپستر ویل (Hipster Whale)، سازنده بازی Crossy Road، عضو آن هستند. همچنین این استودیو به عنوان اولین محصول خود، بر روی یک بازی موبایل پولی کار خواهد کرد که در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود. هنوز جزییات جدیدی از سبک و چگونگی این بازی ارائه نشده است.

منبع: TouchArcade


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده