نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۳

تصاویر جدیدی از فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Homecoming در آتلانتا منتشر شد

تولید و فیلمبرداری فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) از مدتی پیش آغاز شده است و در استودیو آتلانتا در حال پیگیری است که اخیرا تصاویر جدیدی از پشت صحنه این فیلم منتشر شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Homecoming در آتلانتا ادامه دارد. در چند هفته اخیر تصاویر زیادی از این فیلم از جمله تصاویر دبیرستان محل تحصیل پیتر پارکر، اولین تصاویر تام هالند در لباس مرد عنکبوتی و سلفی که تام هالند از خود و تیم سازنده این فیلم منتشر کرده بود، را مشاهده کرده‌ایم. حال تصاویر جدیدی از پشت صحنه این فیلم در توییتر منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

spiderman-homecoming-atlanta-1 spiderman-homecoming-atlanta-2

spiderman-homecoming-atlanta-3 spiderman-homecoming-atlanta-4 spiderman-homecoming-atlanta-5

spiderman-homecoming-atlanta-6 spiderman-homecoming-atlanta-7 spiderman-homecoming-atlanta-8

تام هالند که در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) در نقش پیتر پارکر/ مرد عنکبوتی بازی کرد، به همراه مریسا تومه برای بازی در نقش زن عمو می، رابرت داونی جونیور برای بازی در نقش تونی استارک / مرد آهنی، مایکل کیتون برای بازی در نقش شخصیت منفی اصلی فیلم (احتمالا نقش Vulture را بازی خواهد کرد)، لوگان مارشال-گرین برای بازی در نقش دوم منفی فیلم، کنت چوی برای بازی در نقش مدیر دبیرستان پیتر و  زندیا برای بازی در نقش شخصیت میشل، در این فیلم باز خواهد گشت. دونالد گلاور، مارتین استار، مایکل باربیری، لورا هریر، تونی ریولوری و آنگوری رایس دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور خواهند داشت.  تام هالند در حاشیه معرفی نام فیلم جدید مرد عنکبوتی به سینما‌ کان گفت:

این واقعا به نوعی یک بازگشت به خانه است، بخاطر اینکه در طول فیلم پیتر تلاش می‌کند بفهمد که واقعاً کیست و به کجای این دنیا تعلق دارد.

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man: Homecoming بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستین، نویسنده و کارگردان فیلم تعطیلات (Vacation) است و با توجه به گفته کوین فیگ، رئیس مارول استودیو، این شخصیت بخشی از دنیای سینمایی مارول است. فیلم Spider-Man: Homecoming به کارگردانی یان واتس در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

منبع: ComingSoon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده