// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳

اطلاعات و تصویری از باندل Halo 5 کنسول ایکس باکس وان S فاش شد

اخیرا تصویری زیبا از باندل Halo 5 کنسول ایکس‌باکس وان S منتشر شده که از احتمال عرضه کنسول با این طرح خبر می‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مدل ۲ ترابایتی ایکس‌باکس وان S رسما برای انتشار در آگوست ۲۰۱۶ (مرداد و شهرویر) برنامه‌ریزی شده است و نوع۵۰۰ گیگابایتی و یک ترابایتی آن نیز برای از پاییز ۲۰۱۶ در خرده‌فروش‌ها ارائه خواهد شد. به این ترتیب اکنون با فاش شدن باندل Halo 5 این کنسول، انتظار می‌رود که این محصول نیز در تاریخ مشابهی عرضه شود.

در روزهای گذشته، اکیم ، منبع داخلی مایکروسافت، باندل Gears of War 4 Limited Edition کنسول ایکس‌باکس وان S را با طرح کنترلر ایکس‌باکس وان Gears of War 4 limited Edition رونمایی کرد. این کنترلر نخستین بار در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2016 رونمایی شده بود. زمانی که طرفداران در توئیتر در رابطه با انتشار یک تصویر از بسته باندل ایکس‌باکس وان S Gears of War 4سوال کردند، اکیم، با ارسال پاسخی گفته بود که او قصد ندارد تا با اشتراک گذاری عکس بسته، سوپرایز آن را از بین ببرد.

من نمی‌خواهم سوپرایز آن را خراب کنم. :-/

-Ekim (اکیم) (@ekim_gaf)
ایکس‌باکس وان S، از نظر اندازه ۴۰ درصد کوچکتر از ایکس‌باکس وان فعلی است و این کنسول با پشتیبانی از 4K برای بازی‌ها، بلو-ری پخش‌کن 4K Ultra HD به همراه پشتیبانی از HDR منتشر خواهد شد. کنسول ایکس‌باکس وان S با قیمت‌گذاری متفاوتی به همراه یک کنترلر باز طراحی شده عرضه می‌شود و ارزان‌ترین مدل آن که نسخه ۵۰۰ گیگابایتی است، با قیمت ۲۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.
باندل xbox one s بازی halo 5 تصویر بسته Halo 5 Bundle.
منبع: Dualshockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده