نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵

شایعه: مجموعه Batman: Return to Arkham به دلیل مشکل نرخ فریم به تأخیر افتاده است

بنا به شایعات، تأخیر پیش‌آمده در انتشار Batman: Return to Arkham به‌دلیل نگرانی از بابت کیفیت اجرای بازی‌های این مجموعه، به‌ویژه از لحاظ نرخ فریم، بوده و دست‌کم تا نوامبر (آبان-آذر) نظاره‌گر انتشار محصول فوق نخواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros)، ناشر سری بازی‌های Batman: Arkham، اوایل تیرماه اعلام کرد که انتشار مجموعه‌ی Batman: Return to Arkham تا زمان نامشخصی به تعویق افتاده است. در آن روزها، مسئولین این کمپانی دقیقاً مشخص نکردند که چرا چنین تصمیمی گرفته‌اند؛ ولی شنیده‌های اخیر از آن حکایت دارند که تأخیر در انتشار مجموعه به‌دلیل نگرانی از کیفیت اجرای بازی‌های آن بوده است.

آن‌طور که منابع مختلف به وب‌سایت یوروگیمر اطلاع داده‌اند، Batman: Return to Arkham در بهترین حالت قرار است در ماه نوامبر امسال (آبان-آذر) منتشر شود. همچنین اگر مراحل آماده‌سازی مجموعه تا آن زمان به پایان نرسد، ممکن است تاریخ انتشار تا اوایل سال ۲۰۱۷ عقب بیفتد.

به‌گفته‌ی منابع خبری، گویا کمپانی برادران وارنر در رابطه با پورت کردن بازی‌های‌اش رفتاری به‌شدت محتاطانه را در پیش گرفته؛ رویکردی که با توجه به مشکلات پیش‌آمده برای نسخه‌ی پی‌سی بازی Batman: Arkham Knight و تجربه‌ی تلخ این کمپانی، کاملاً به‌جا به نظر می‌رسد. در این میان، ظاهراً بخش مهمی از دغدغه‌های برادران وارنر در انتشار Batman: Return to Arkham به نرخ فریم بازی‌های این مجموعه باز می‌گردد.

مجموعه‌ی Batman: Return to Arkham نسخه‌های ریمستر شده‌ی دو بازی Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City را به‌همراه تمام محتویات دانلودی آن‌ها در اختیار دارندگان ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 قرار می‌دهد. آن‌طور که گفته‌شده، نسخه‌های بروزشده‌ی این بازی‌ها توسط موتور Unreal Engine 4 تهیه شده‌اند.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده